28 rujna 2014

drž ne daj

evo kako je to ispalo
u petak sam krenuo na sat i po trčanja
pa sam negde nakon 5 km odlučio da skratim
jer kad god odem na trčanje od 20 i više km, 
budem puno umoran ako moram celo veče da stojim na nogama
i tako pobegnem u brda, na neki uspon od 4 km,
polukružno se spustim nazad u grad i uhvati me pljusak!

a bukvalno je bio oblak iznad mene i pobegao dalje,

da sam išao tamo gde sam krenuo izbegao bih kišu
šta ćeš, prioritet je bio da noge ne trče 21 nego 15 km, i eto

tu noć sam legao u 3, probudio se pred 9, kao tinejdžer
kunjao do podne, bila je subota, a uveče neki rođendan
i skroz popodne se odlučim na trčanje, ipak
bilo vetrovito i prohladno, nije moglo na biciklu
mada bi bicikla bila idealna nakon onakvog petka, a pred nedelju
išao po brdima, trčao lagano, napravio 23 km tu negde oko 5'/km
obzirom koliko mi je osećaj bio da trčkaram, i nije sporo
uveče na taj rođendan, opet legao iza ponoći, 
jutros opet ustao iza 8

tu se opet nešto vukao kao prebijen, 
već sam bio ubeđen da neću biti sposoban ni za šta
rekoh, vala sam se natrčao zadnjih dana, baš me briga
mogu da odem s kučićima da se šetam tri sata, po suncu
međutim negde popodne skuvamo crnu kafu

tu shvatim nešto epohalno
da crna kafa još jedina ima u sebi kofeina
eto zašto je nescafe' (ili kako se već piše) sve jeftinija!
bila je limenka od 200g prišla 600 dinara, pa spala na 500,
sad imaš i za ispod 400 dinara kad je na akciji
JER NEMA KOFEINA, JER JE TO
NEKI KRETENSKI CRNI PRAH SA AROMOM KAFE


dakle sipao ja u veliku šolju prepunu kašičicu kafe,
skuvao to u mikrotalasnoj, i ne da sam se probudio,
ustao iz mrtvih, ne, SKOČIO IZ MRTVIH!!!

seo na bicikl pony (što ga milijana gony), otišao izvan grada,
i napravio pakleni plan da ću da probam ono 20-20-20
(ne kilometara, idioti, nego minuta) "mod-med-mad"
iliti u prevodu uzdržano-srednje-jako
s tim da ja to modifikujem u 5-5-5 kilometara, tako mi je lakše

i otprilike sam imao ovakvu ideju
obzirom da sam umoran, puno trčao zadnjih dana, sve brda,
zadnjih par noći u totalnoj komi, od jutros noge kao balvani,
rekoh biću zadovoljan da to bude prvi deo po 4'40-4'50,
drugi deo ako bih mogao da se vrtim oko 4'30 po kilometru,
i zadnjih 5 km eto biću hepi sa 4'20, 
a ako bude ispod - bingo!

dakle nekako sam zamišljao ta tri Petaka da budu 23, 22, 21 minut

prvih 500m prođem za 2'25'' i pomislim uf jebote premoren sam
kilometar prođem za 4'45 rekoh pa možda i nije tako grozno?
drugi prođem još malo brže, a isti osećaj, opa zagrevam se
5km prođem 22'40'' gle ovo je još bolje od plana

na okret koji je na vrhu malog kupsera dođem za 34', sjurim se nazad,
i sa tim zaletom pređem povratnih 2.5 km do tačke 5k/10k,
tu sam imao 44'24'', to sam dobro zapamtio

eto, i prvih 5 je bilo ispod 23', 
i drugih 5 je bilo ispod 22', jeahhh

i odatle kao malo ubrzam, ali bez raspadanja
vidim lepo idu kilometri po 4', baš onako lako
jebote kupiću džak ove crne kafe, i samo rokaj pred trening
do Podgorice ću biti skroz crn, mršav, i u formi za maraton 2h01 

i tako prilazim kraju i svo vreme se nećkam šta da radim
ako nastavim sve ovako po 4', završiću trening oko 1h04'30''
a ništa me više ne nervira od toga kad završim "na pola minuta"
ništa, rekoh, zadnji kilometar ću da rastrčim, 
kao gospodin čovek
i ovo je dovoljno brzo, 
svakog Petaka sam ošišao za 20-ak sekundi
(napomena, trening u starim pegasus patikama 
koje imaju blizu 1000 km, i obućar im je lepio đon koji je bio otpao)

e ali neki đavo mi nije dao mira
i predzadnji kilometar malkice ubrzam, i zadnji spičiiiimmm
a stvarno nisam godinu dana na treningu istrčao ravan km ispod 4'
jeste malo delovalo da će da mi se rašrafe kukovi, 
prosto kao da sam izgubio nešto tehnike
ali nije mi bio problem ni za noge, ni za disanje. 3'36''.
ne na kraju laganog trčanja ili dužine, nego na kraju Tempa
i to na kraju tempa koji je došao dan posle dužine,
koja je došla posle dva brdska treninga! cool

total 15km za 1h04, 
brzina za maraton 3h okrugloooooo
sad ozbiljno razmišljam da li da sutra ipak odmaram,
ili da popijem duplu Duplu Kafu, pa kom obojci kom opanci

Nema komentara:

Objavi komentar