21 rujna 2014

minut po minut

evo me opet
čak sam zbog bloga i trening skratio!
to jest nešto nam je iskrslo pa moramo do beograda popodne,
i onda kao, da ne trčim nešto bogzna dugačko...
pa odem 21km, istom stazom kojom i u utorak
tada je bila rosulja i prohladno, pa sam išao 1h33,

a danas je bilo sunčano (sa pljuskom pred sâm kraj) pa sam išao 1h32

tek koliko da unapred začepim usta svima koji će da pričaju kako je danas u varaždinu bilo teško vreme za rezultate :-)

inače nakon tih 1h33 od utorka i dve kratke bici vožnje uveče pa ujutru,
sledećeg dana (četvrtak) smo ceo dan nešto betonirali, predveče se provozali lagano sat vremena biciklama i to je bilo sve
jedva sam stajao na nogama

e onda sam u petak ujutru zaključio kako bi "trebalo da su mi noge odmorne", a i onaj alergijski otok (hr: oteklina) od ujeda ose, između lakta do šake je počeo da spada, pa je "trebalo da bude" lakše da trčim

od prvog koraka sam video da su mi noge 300% drvene
plan je bio nekih brdskih 36km, međutim posle 10km sam skrenuo na drugi putić i polukružno se vratio kući
ispalo je 21km za 1h45, "jače brdskog" profila, i laganog trčanja
mislim, jeste trčanje bilo LAGANO, ali su mi noge bile skroz trome i svaki tempo mi je bio težak, pa i ovaj najlaganiji
predveče otišao da se prošetam s kučićima sat vremena i to je to od aktivnosti


e zato smo u subotu nakon opet nekih radova, šmirgla brusilica čekić i ostalo društvo, spičili kratak brz tempo na biciklama, bez problema vrteli između 33 i 45 km/h zavisno od vetra, i uopšteno rečeno odlično se proveli
predveče opet sat šetnje, i napokon sam trebao da budem "opet" odmoran za trčanje


danas sam pride odmorio nakon doručka, kuckao neke blogove, prepisivao sve i svašta, čistio pojačalo iznutra čekajući utorak i novi gramofon, i tako...
nakon toga OPET izmenio plan da odem na dužinu, zbrzio ovaj Tempo s početka teksta osećajući se puno bolje u drugoj polovini treninga nego što je to bilo u utorak. zadnja 3km za 12', što bi trebalo da znači da napokon mogu da probam da otrčim i neki "pravi" trening, nešto malo naseckano, deoničasto recimo


ali o tom potom, sad moram da begam, i da smislim kako da se najbolje odmorim iako ću morati narednih recimo 9 sati da sedim u autu i stojim na ulici. hmm

Nema komentara:

Objavi komentar