29 studenoga 2014

hmm?

sad će da ispadne da mi premalo trčanja škodi :-/
nakon onog Tempa u ponedeljak, pauze u utorak,

sreda-čet-petak sam trčao 14+12+19km
onih 14 + 12 su bili lagani da te bog sačuva
najobičnija trčkaranja po brdima
juče sam imao u tih 19km najviše uspona, tek malo ravnog

i kad sam krenuo nizbrdo u grad, počeo sam da osećam cevanicu
iliti pokosnicu, onaj mišić napred pa sa spoljne strane
kao par puta malo zastanem pa istegnem taj deo
ali ono boli pa boli
to ti je to, kad hoćeš da trčiš dugo a lagano
uvek se gazi petom, a nizbrdo naročito
i onda da ne bi prednji deo stopala trasnuo o zemlju,
taj mišić ga fiksira, usporava ga, zadržava
bar je to moja teorija

sinoć i jutros sam malo promasirao i namazao nekim gelovima
i već je malo bolje, ali danas neću trčati
kraj novembra mi je prerano da navučem neku povredu,
zbog koje bih morao da se mučim cele zime, pu pu pu!

Nema komentara:

Objavi komentar