19 studenoga 2014

netipična nedelja

nakon onog "povratka u malom stilu" sa 14+19+19km 
trčao sam još tri dana bez pauze 19+15+17km
što zvuči skroz sumanuto, ali šta ću
a nakon toga se nisam pomerio TRI DANA
dakle sendvič je izgledao 3 dana odmora, 6 dana trčanja, 3 dana odmora
da te bog sačuva
ona prva tri dana su bila zbog bolesti,
a ova druga tri dana su zbog dva putovanja i umora/kiše
da je bilo lepo vreme još bih negde i izašao na sat vremena,
ali po kišurini silovati preumorne noge nije baš obećavalo neki provod
e a ona druga tri trčanja
evo ovako
prvo je bilo totalno planinski profil, onih 19km, sve četvoronoške
pa onih 15km je bio malo jači tempo od ona prva tri trčanja
isto po brdima ali po asfaltu
i onih zadnjih 17km sam se vukao, opet po brdima, ali kao mrcina
onako, više izlet nego trčanje, nikakav "trening"
pošao da vidim da li se sećam neke staze kroz šumu
pa, jesam je pronašao ali sam izašao na skroz drugo mesto od očekivanog
nevermind
i juče, nakon tri dana odmora, otrčao sam JOŠ BRŽI tempo
nešto preko 12km, po kiši, za nešto ispod 1h, takođe na brdo pa nazad
prosek 4'43''/km, što nije svetski rekord, ali prvi put u zadnjih mesec dana sam trčao brže od 5'/km i ništa me nije bolelo
malo lože, pred kraj trčanja, odmah ispod dupeta, praktično kukovi
zadnjih nekoliko malo ravnijih kilometara između 4'30 i 4'15, nije loše
što sve naravno nije ni blizu idealnog, tako da mislim da mi je preuranjeno da razmišljam o nekom polumaratonu sad za deset dana
mislim, nisam ga skroz otpisao, ali ne verujem da se to isplati
a vrlo je moguće da ću i danas da NE trčim, imam puno posla kod kuće a i katastrofalno sam spavao, tek je podne a već me peku oči kao da je kasno uveče
kao da je važno, kao da je ikoga briga koliko je i da li je trčao u novembru
samo nek mene sasvim prođu problemi s leđima i ložom, pa ću se već natrčati zimus...

Nema komentara:

Objavi komentar