28 studenoga 2014

hvala

evo, hvala vam.
zvanično.
svima vam hvala.

Lola mi kaže da su je pitali gde sam,
zašto sam nestao sa Fejsbuka.
(a tu ima dosta žita, ali i kukolja)

svako ko se setio da Nju pita šta je sa mnom,
zauvek mi je ostao prijatelj!
nadam se da svako od tih o kojima pričam,
zna da sam i ja njemu doživotni prijatelj?

hvala i onima kojima je Lola javila šta se dogodilo,
pa su odmah reagovali porukama i komentarima.
zaista im (vam) hvala.
u ovo vreme prezauzetosti i pretrpanosti,
teško je razabrati koje su vesti ključne, a koje nisu.

hvala i onima koji ništa nisu primetili.
onima koji su nakon Loline poruke rekli
- uh, bokte, kao da primetih da ga nešto ne viđam?
... verovaću im da nisu primetili da sam nestao.
(iako nisam konkretno ja "nestao", nego moja majka)

hvala i onima koji su se teeeeeško napregnuli,
da Loli odgovore sa DVE (???) reči.
kao da je poruka na Fejsbuku telegram,
pa se naplaćuje svako slovo...

ali neka ih!
u svakom okviru mora da postoji i Dno.
jer da nije takvih, 
mi bi teže shvatili koliko su svi drugi vredniji.
zato i rekoh, hvala i njima.

Nema komentara:

Objavi komentar