28 srpnja 2015

eto

koliko god malo nekome značili tako neki lokaliteti tipa selo Sušica i selo Brezovice, meni je bilo fora da napravim krug, pređem preko reke Sušice (koja shodno imenu preko leta i nije reka nego kamenjar) i vratim se nazad na branu. 

izuzetno zahtevno trčanje, nigde nisam hodao, par puta sam malo bauljao levo-desno prisećajući se kuda treba proći tako da je netto krug verovatno nešto kraći. 

gps je izmerio 24.2km, uz sva isecanja i skraćivanja možda je to realno oko 25km, a bez zalutavanja se vratimo na početnih 24km, tako da, džabe sam sve ovo računao :-)

ukupna prosečna brzina iznad 10 km/h, preko 800m uspona 800m spusta i svih onih lomatavih delova, za svaku je pohvalu, dakle bravo ja :-P

PS
zbog crknuća Polara morao sam da nosim telefon, tako da je ovo android-merenje.
aplikacija Strava mi se dopada ali nikako neće da radi sa Polar trakom za puls, tako da ću sledeći put isprobati Polar Beat aplikaciju, koja mi se pak uopšte ne dopada :-/
... ili ću se vratiti na MapMyRun koji je pretrpan reklamama.

sve to dok ne kupim novi gps/hrm sat




Nema komentara:

Objavi komentar