14 listopada 2015

ajd

stavila Lola na svoj profil neki cvet koji sam prekjuče(*) slikao na treningu. to su oni jeftini muški trikovi, "vidi šta sam ti doneo sa trčanja", pa joj pokažeš sliku. gledam ga jutros opet i pitam se naglas - kako li se zove ovaj cvet? pa sâm sebi odgovorim - Milojko. ona kaže - e vala neću napisati da se zove Milojko pa makar me molio do sutra.

a imam i jednu temu/pitanje.
pitala me juče drugarica
- šta se kaže kada neko kreće na trčanje?
(poput onoga kad odlaziš u rudnik, na put, u lov, u brak,
uvek postoji neki pozdrav. valjda.)
ja se par sekundi češkao po glavi pa odustao,
a glupo mi da joj odgovorim - ne kaže se ništa. 

da li vama neko nešto kaže kad krećete na trčanje? pitanje ne važi za samce, naravno, osim ako neko možda ima papagaja u sobi. kod mene to uglavnom izgleda ovako nekako

- koliko ćeš ostati?
- nemam pojma, neću dugo...
- koliko ti je to, do dva i po sata?
- ma neee, umoran sam, 15-ak kilometara.
- ajd'.

(*) kad sam bio dete, govorio sam prekLJuče

PS
evo sad je pročitala i kaže "šta sereš, uvek ti kažem - ajd, lepo trči". pa ja evo nisam pametan, kao da to nikad nisam čuo. šta ću, moram da joj verujem.

Nema komentara:

Objavi komentar