31 listopada 2015

prođe petak dunjo moja

mnogo sam nešto pod utiskom ova dva trčanja u sredu i petak. rešio sam da se uozbiljim. evo obrisao sam pola jučerašnjih postova #LudiPetak. hoću da budem fin dečko. savestan i dosledan. hoću stalno da merim nešto, neke kilometre i sekunde. i kilograme. najveći podsticaj je kad samog sebe shvataš ozbiljno. svako može da se najede pečenja i napije piva i da sutra ode da trčkara sat-dva. dobro dva sata možda baš i ne može svako, ali tako se kaže. šta god otrčiš za 15 minuta, ako te boli dupe, boleće te dupe, a ako ti je stalo, učinićeš sve što možeš da isto to otrčiš za 14 minuta. razmišljao sam i o onoj trci. prosek 4'03''/km sa onoliko uspona, mislim da je to brže od 4'/km po ravnom, ali ne znam koliko. plus koliko bih morao da usporim da bih trčao duplo duže (polumaraton), ko će ga znati. a juče na onih 1000/1000 piše da sam tih 6 laganih + 6 brzih kilometara pretrčao za 51 i po minut, prosekom 4'18''/km, dakle eto čak i to je brzina za polumaraton 1:30:43. a dopisujem se sa tipom iz Italije koji trči bukvalno istim brzinama treninge. i šta je poenta. ja sam ubeđen da nisam spreman za polumaraton ispod 1h29 i maraton ispod 3h17, a on je ubeđen da će za mesec dana istrčati maraton ispod 3 sata. da li ja preterujem, ili on? ili malo jedan malo drugi, svaki na svoju stranu? nemam pojma ni da li bih (i koliko) brže otrčao tu trkicu da dan ranije nisam išao biciklom na Divčibare, i to sam gazio kao lud, uopšte se nisam vozao. to je sve jednačina sa previše nepoznatih. zato kažem da se treba uozbiljiti. imam i jedno brdo od 5km onako prihvatljivog nagiba, oko 6%, i tu moram da izmerim uspon, možda u ponedeljak. moram da imam više tih polaznih tačaka. mogao bih da presečem to tempo-tempo-tempo trčanje, pa da uradim i onih mojih 10km od 100/100m, to mi je jedan od omiljenih treninga. omiljenih kad mi dobro ide, a kad nisam u formi onda me od njega muka uhvati, suviše je surov kao Test i ne možeš da se provučeš ni malkice, svaki pad forme te klepi i osvesti kao šamarčina. lako je zezati se ali eto proleća iza ćoška, dok odbojkotujem Beogradski već je vreme za zadnju dužinu pred Plitvice, i cvrc prolete i 2016-ta dok si reko seks. ne može to tako. gle do Sljemenskog je ostalo samo 8 meseci, a ja moram da skinem 4 kilograma. ne ostavljam ništa za "od ponedeljka", zajebi to, počeo sam već sinoć. jer ova zemlja je koliko vidim prepuna profesionalaca, pa jedan manje ili više nikome neće smetati. 
eto tako! 
(udara šakom o sto, otresa ruku i plače "ajoj boliiiii")

Nema komentara:

Objavi komentar