23 listopada 2015

pleo

samo da javim zabrinutim prijateljima da ništa nisam brisao, nego je Ona kleopatra što se sinoć klala i sekla vene uzduž, deaktivirala profil, i zato fali taj moj post gde samo joj šerovao profil. dakleM preživela je noć, ili se u prevodu o'treznila pa joj je sad blam što joj se celo govorno područje smeje :-D

ludi petak, ustvrdih već smelo, u stilu svom maličanstvenom.

btw (uzgred budi rečeno) zar se područje ne kaže pazuh ili pazuhO, evo pade mi na pamet upravo, kad mi već ništa pametnije ne pada na pamet. ovo nije bio pleonazam, ovo već prelazi u pleonacizam. pleonarcizam! ko te pleo na džemper mi seo.

samo da vam s tugom u grlu i knedlom u srcu saopštim da je 23-ći u mesecu, dakle već je prošla prva trećina kalendarske Jeseni, još dvaput ovoliko pa nam eto Zime.

nego kad rekoh "dvaput", trčah juče 22km danas 21km maraton je maraton ali fata je fata a dvaput s fatom je kao tri puta dvaput s lepom lukić (od izvora dva putića) znači sve sam objasnio idem da čupijam lososa direktno iz rerne imam ženu što je niko nema svaka tašta bi je za ćerku poželela mmmmmmm

Nema komentara:

Objavi komentar