17 listopada 2015

TOP TEN

evo ovako je to bilo...
krenuo sam u taj petak na što duže trčanje.
mada, ako nećemo baš da se lažemo,
već pre polaska sam imao na nišanu 42km.
rekoh, jebiga, da izvinu deca, ali jednom mora doći i do tog seksa.
on ili ja, maraton ili nas obojica, u "relationship: it's complicated"

i sad ovde nije bitno trčanje, radi se o važnijim stvarima.
kad NE poneseš sa sobom vokmen, telefon, ni plazma TV,
o čemu razmišljaš na trčanju, jadni i usamljeni čoveče?

eto meni u nekom trenutku palo na pamet kao da sam na fejsu.
i sećam se kad sam se sa jednom drugaricom zezao,
tako je ispalo, napravio ja novi profil, napravila ona.
i ja kažem, pazi sad, ima da dodam samo 9 prijatelja.
i svih devet da mi budu u one 3x3 "kockice" levo kad otvorim profil.

tako sam trčao neki 33-ći kilometar, mislim,
i nešto mi je palo na pamet.
što bi rekli ovi jednoćelijski organizmi, došla mi NEKA MISAO.
vođen veličinom svojeg ega, zapadoh u megalomaniju ego-a.
tako se mi šalikamo, kažemo smak svetoa, sumrak idoloa.

pazi sad.
sledi nastavak.
pošao ja da razmišljam, ako bih zaista mogao da imam samo
9 prijatelja na fejsu, kojih 9 ljudi bih odabrao...
i prošlo par kilometara, nisam previše smislio.

onda nekako u tom razmišljanju,
sleti mi ideja da je to sve neka IGRA!
ovo je sad bilo zlokobno, VELIKIM SLOVIMAAAAAA
dakle, odaberem ja 9 prijatelja plus ja deseti,
i onda CAP! neko nam kaže,
ovo nije bila obična igra, deco moja,
nego je ovo bila igra na život i smrt!

ovo što je Sale odabrao, ovo je Veliki Brat,
i ovo je Smak Sveta!
dakle(m) vas deset, jedini ste preživeli na planeti!
sad dalje gledajte šta ćete!

tu ja usred trčanja progutam knedlu,
i viknem HOĆU DŽOKERA!!!
jer ovo što sam odabrao na fejsu, pa nije to - to, bre!
na fejsu se najviše družiš sa onima koji vise na fejsu.
pa jel tako?
nekog "viđaš" celog dana, sve ti lajkuje, sve komentariše,
i prosto se sa njim povežeš više nego sa ostalima.
TO ŠTO STE POVEZANI, NIJE NIKAKAV NJEGOV KVALITET.
nego prosta činjenica da ti se on najviše nameće.
a nametanje ne bi trebalo da je neki, baš, kriterijum...

i tako, počeo ja da razmišljam.
AKO BI MI REKLI DA ĆE SUTRA DA BUDE SMAK SVETA.
I DA MOGU DA SPASIM 10 LJUDI.
KOGA BIH ODABRAO?????

e sada, ovde mora da dođe do prekida bloga.
naime, voleo bih da svako od vas razmisli za sebe.
da svako od vas nađe svojih TOP deset ljudi.
odnosno DEVET, jer naravno da ćeš "ostaviti" i sebe u životu.

moja šema je ispala ovako nekako formulisana,
odaberi 5 muških i 5 ženskih (ubroj sebe u pol kojem pripadaš)
i pokušaj da zamisliš SVET, KOJI JE OSTAO PUST.
samo vas deset ste preživeli, i sve biljke i životinje.

da li bi se smestili u nekom gradu, ili na selu?
u ravnici, pored reke, na obali mora, jezera, ili negde na planini?
kako bi odabrao/la tu magičnu desetorku?
ništa ne brinite, ja ću u sledećem blogu objasniti svoje rešenje.
ali nemojte da vas preduhitrim!
zamislite neku svoju viziju SVETA ZA DESETORO.


Nema komentara:

Objavi komentar