29 veljače 2016

opet 56km

koliko sam uspeo da proverim, možete da vidite slike na ovom linku od treninga, čak iako niste prijavljeni sa nekakvim nalogom tamo.

pokušao sam da nadoknadim tri dana bez trčanja i da u zadnji čas popravim svoj utisak o februaru.

utisak o februaru sam popravio, utisak o nogama ne, napatih se bogme fino. poslednji sat sam trčao po kiši, kao da mi je malo što mi je krv ovoliko razređena, pa je završetak avanture bio pod sloganom "voda spolja - voda iznutra". kao u horoskopu, dupla voda.

https://www.strava.com/activities/505462017

PS
primetio sam da na blogu, koji paralelno imam i na Fejsbuku, broj "lajkova" retko kad pređe par % od ukupnog broja ljudi koji su pročitali ili barem pogledali post. pretpostavljam da se ostatak od 95% može podeliti na one koji ne veruju da je moguće toliko pretrčati pa misle da nešto muljam, tipa guram biciklu svuda sa sobom pa se malo popnem malo siđem, i na one koji su ljubomorni jer im deluje da bih mogao da pređem 50km i sa slomljenom nogom. ovom prilikom izražavam najdublje razumevanje za osećanja i jednih i drugih :-)

Nema komentara:

Objavi komentar