28 travnja 2016

-1

eto kažu danas je VELIKI četvrtak, praštaju se i gresi i grijehovi. 
ja volim da praštam ali još više volim kad me neko moli a ja se nećkam da li da mu oprostim, nekako mi slađe. 
pa mi javite kad dođe Mali Četvrtak, taj je za mene ko izmišljen :-)


popunjavajući podatke u Excelu shvatio sam da sam u nedelju u Rovinju zajedno sa mini-zagrevanjem pretrčao 25km, pa onda u
ponedeljak 24km
utorak 23km
sredu 22km
i danas bih mogao 21km, šta mislite?
da nastavim sa primenom te Naučne Metode treniranja? :-)
- doktore Antiću, kao se zove Vaša najnovija Metoda?
- nikad ne biste pogodili, zove se "Minus Jedan"



u međuvremenu sam za predstojeći vikend tražio neku trku na kojoj neću završiti zadnji, i taman kad sam pomislio da sam uspeo, primetim da je preko noći benedek prijavio čopor kenijaca...
dođavola, stići će me za krug!
hmm, ili da odem danas 36km i pokušam da na brzaka podignem formu za nedelju? :-D

Nema komentara:

Objavi komentar