24 svibnja 2016

do tamo i nazad

dragi dnevniče,

evo do podne sam završio tehnički pregled i osiguranje auta, 
a sad ga vozim na 100,000km servis.
obzirom da mi je majstor u susednom gradu tj na 30km, 
vratiću se kući peške, da ne kažem trčeći :-)
sutra ću otići po auto ili biciklom, 
ako ne bude suviše pljuskovito vreme, 
ili ću u krajnjem slučaju spojiti 30+30km trčanja leđa uz leđa :-)
ajd nek mi je srećan put!

(na slici zeleni karton, jes yes jes)






137 prema 63 znači da mi je od Koceljeve do Valjeva bio više nego dvostruko veći puls na trčanju, nego što je bio od Valjeva do Koceljeve dok sam vozio auto :-)
jest mi malo čudno ovih 63, očekivao sam da bude veći, nemam pojma zašto. maksimalni sam imao prilikom ulaska u auto, verovatno jer sam pretrčao preko ulice, pa mu to dođe pola trčanje pola vožnja :-)
da vas sad ne davim ribolovačkim pričama o tome koliko je vruće bilo do pola trčanja po podnevnom suncu, a koliko sam se smrzao po pljusku dok je (sudeći po ledenom vetru) grad padao na samo par kilometara dalje...

(na slici, trenutak pre nego što sam mobilni stavio u kesicu, pa kesicu u kesicu, pa nazad u torbicu oko struka, for evr end evr, amin)


Nema komentara:

Objavi komentar