07 svibnja 2016

juče danas sutra

započeh juče pa "ostavih za sutra", po staroj narodnoj :-)
zelena linija na slici predstavlja frekvenciju trčanja, da ne bi neko pomislio da se radi o nadmorskoj koje nema na grafikonu. crvena linija je puls, a ova plava je more :-)



ukratko, nešto malo su me zatezale zadnje lože jer sam nakon dugo vremena u Križevcima potrčao malo brže, pa sam ove nedelje uglavnom trčao gore-dole, da bih što veći deo tereta prebacio na neke druge mišiće.
1)
tako sam nakon onih 200-tki uzbrdo (u sredu), juče otrčao 4x800m takođe na brdu, s tim da nije bilo baš sve po 800 nego 900 800 750 800, jer sam bio ograničen raspoloživom dužinom asfalta između dva klizišta preko kojih sam prehodao koristeći onaj minut odmora između deonica. taj stari put je skroz urastao
izgleda da sam se tako sa 3 šet(K)ajuće pauze popeo uz to brdo od 3.7km za isto vreme kao kada sam ga poslednji put ustrčao u Tempu! možda nije loša taktika za Plitvički Maraton :-)
2)
druga tema je zašto sam "trenirao" juče ako sutra trčim Trku, ali i ta trka nije ništa više nego najobičniji trening pa mi se stoga sve savršeno uklapa u šemu sreda-petak-nedelja. u istom stilu bih mogao da otrčim i sledećih par polumaratona, pa tek nakon toga da razmotrim koliko da "pooštrim" pristup tim takmičarskim vikendima. jeste da je razlikica možda samo minut-dva između polumaratona kao treninga i onog kao trke, ali nešto mi se ne pada u sevdah ovako rano u sezoni :-)

Nema komentara:

Objavi komentar