14 listopada 2016

opet ja

zadnjih par dana sam podosta zapostavio blog jer se na planu trčanja ništa bitno nije događalo.

nakon trekinga od 40km i laganih 19km u ponedeljak te 20km tempa u utorak, u sredu i četvrtak sam otrčkarao po 20-ak km u brdima kao neke polu-izlete, znajući da mi je odmor puno potrebniji nego treniranje, a opet želeći da barem par sati dnevno provedem u prirodi.

imao sam tuce polu-nevažnih statusa na FB Pejdžu od bloga, no ništa vredno kopiranja ovde.

došao je i taj mrski Petak kad bi moj famozni "taper" trebao da počne, pa ako nekoj od 2 noge nije dosta 48h za odmor nek se žali Okružnom Sudu - Odjel Za Biomehaniku I Neurokinetiku.

za početak sam smislio genijalan vid aktivnog odmora, a to je otići biciklom u kanjon reke Gradac (preko brda visine 450m, i nazad) da bih dovukao pun ranac peskovite zemlje jer treba da presadimo neku jelku a njima takva zemlja najbolje odgovara.

zašto ne bih otišao autom?
glupo pitanje, nećemo se sad vređati valjda?

Nema komentara:

Objavi komentar