11 listopada 2016

požuri polako

nađoh konačno i rezultate, pa se setih...
imam i ovaj dodatak, mikro blog, o ovom jednom anonimusu kojeg povremeno viđam na domaćim trkama. 



od dva blizanca ovaj malo brži je trčao sa nekom damicom nešto ispred, njih sam logično uokvirio u ROZE, a ovaj drugi problematičan je taman došao do asfalta, kada i ja.
on na srednjoj stazi, ja na dugoj.
on nakon pretrčanih 26km,
ja nakon 34km.
slećemo na kontrolu, ja (u tom trenutku prvi na dugoj stazi) i odmah pet metara za mnom ovaj dečko koji je pobedio.
bukvalno dolazimo na Kontrolu sekundu iza dvojice sa srednje staze, od kojih je jedan dotični Jocić, ovaj na slici obeležen plavom strelicom.
prilazim onoj cvikalici sa već spremljenim kartonom, i vidim da se dotični i još jedan njegov konkurent nešto silno muče da pronađu kartončiće, da ih otvore, nacentriraju, overe, ovaj ga drži u ruci i okreće ga u krug kao pizzu, kao da bi da pojede sredinu ali vraga, svuda okolo je korica...
nakon dve sekunde posmatranja tog spektakla, ja poturim svoj karton, u desetinki sekunde tresnem pesnicom odozgo po cvikalici, TRAS, iščupam da i otrčim dalje.
tek čujem iza leđa
- šta je ovo, kako to preko reda?????
utom ovaj dečko što je trčao za mnom, overava i on koristeći trenutak zbunjenosti, i kaže - mi žurimo! :-D
tek eto ti ga Jocić, i on u žurbi "pod rotacijom" uzvikuje
- a mi, mi ne žurimo, jel???
sve to u trenutku dok smo mi OSAM KILOMETARA ispred njega na stazi, i usto spretni da overimo, a on još uvek vrti kroz prste svoj kartončić kao kad se cura prvi put sprema da umetne tampon tamo gde treba.
utom za nama volonter na kontroli dovikuje
- srednja staza - asfaltom desno!!!
ja se derem, za svaki slučaj, mada sam već otrčao 50m dalje
- čekaj, a duga staza? isto??
tada se pak Jocić teatralno ubacuje u dovikivanje, sa svim svojim kapacitetima logike i mudrosti
- vi ste dugu stazu odavno promašili!
- ... JEDI GOVNA!!!
bio je jedini moj komentar, i nadam se skroz zaslužen :-D

Nema komentara:

Objavi komentar