12 siječnja 2017

majn kampffff



danas je bio tako gust smog da bi trening napolju bio čist mazohizam i samouništenje
sve se spustilo, zgusnulo, fuj fuj fuj
otišao sam u sobu, naduvao gume na bicikli koja stoji na trenažeru, i vrteo lagano pola sata
nešto kao dan odmora valjda
to mi je bio prvenac na trenažeru, nakon ne znam koliko vremena
za prošlu zimu sam gotovo siguran da ga nisam koristio, a dalje od toga nema šanse da se prisetim
štoperica je na kraju rekla da mi od toga treba (zajedno sam onim upisanim juče) 11 sati oporavka
obzirom da sam sa bicikle sišao u 3 popodne, pomislio sam - neću valjda morati da navijem sat na 02 ujutru i da krenem negde sve petama u dupe
nezgodne su ove pametne štoperice

nego gledajte ovo

juče sam skroz do srži shvatio nešto o patikama. sve one silne Nike koje sam onako konfekcijski štancovane kupovao i trošio bez previše udubljivanja u konstrukciju, imale su petu zasečenu spolja. i kada onako JAKO nakoso nagazim tom petom, stopalo mi samo prirodno nalegne na tlo.

sve druge patike koje istovremeno 1) imaju jako tvrdu i visoku petu i 2) nije zarubljena, prosto mi odmah tokom doskoka "slome" stopalo i istovremeno gurnu koleno unutra ka drugom kolenu. onda tako trčim u X kao rahitičan.

evo pogleda iz nivoa zemlje, otpozadi i spreda, kako izgleda doskok u nike vs. salomon patikama





odnosno na ilustraciji, dve slike LEVO je kako mi zarubljene patike isprave korak, a dve slike DESNO pokazuju kako ove sa ravnom petom sa skočnog zgloba prenesu tu iskrivljenost i uvrnu/potisnu/odguraju mi koleno ka unutra.




možda je prekasno za nekih 15-ak godina (samo???) ali sada barem znam šta PRVO treba da pogledam kad kupujem patike. ako je peta spolja ravna i tvrda, može biti najnoviji model od 100 grama za 5 evra, neću ih ni probati, dovidŽenja! moraju biti ili zasečenog đona, ili maksimalno mekanog iliti gnjecavog, pa možemo da pregovaramo.

1 komentar:

  1. Sve je to ok ali šta ako neko gazi više na unutra, onda mu ovaj djon pravi problem?

    OdgovoriIzbriši