23 siječnja 2017

divimzavidim

ne znam da li da vam se divim ili da vam zavidim
brate mene ova zima ubi načisto
kad vidim neke kako po toplom vremenu trčkaraju kao leptirići, a ovde kod nas je danas minus šest bila maksimalna, ne mogu a da im ne zavidim

naravno kad kažem zavist, ne mislim na ljubomoru, ništa ja nemam protiv nekog kod koga je pred kućom sunce i temperatura u plusu
samo bih voleo da je i kod mene, ali nije! cvrc!

sećam se nekih davnih godina kada smo počinjali sa biciklizmom, onda dođe tako zima i loše vreme, pešačimo po snegu, kukamo, dođe napokon mart, sednemo opet na bicikle i samo što ne počnemo da plačemo
kaže lola - NIKADA nam se neće vratiti ona stara snaga!!!

no za par meseci, polako, vratiš se na veliku šajbnu, pa za još par nedelja počneš i da "gaziš" kao u starim dobrim (letnjim) danima
pa dogodine opet jovo nanovo, sve nestane pa gradiš ispočetka

onda smo čitali u nekakvim časopisima kako je bolje da puno ne padneš preko zime, nego da držiš što viši nivo, onda se na proleće brže vratiš na ono najbolje stanje
naravno, nakon nekoliko godina dođe do zamora materijala pa shvatiš da to što preko zime pošto-poto održavaš najveći mogući nivo, smanji sposobnost tela da se regeneriše, pa više nisi siguran da li si se sledeće godine vratio tamo gde je trebalo, ili bi se "vratio" i na neko malo bolje mesto, da si se zimi bolje odmorio

evo ove godine ću imati priliku da to saznam
protekle zime sam nalupao hiljade i hiljade kilometara, i to se apsolutno ništa nije primetilo na rezultatima
jesam na proleće mogao na treninzima da pretrčim po 55-60km kroz planine, čak sam razmišljao i da se prijavim na Passatore, no sa dolaskom toplog vremena sam shvatio koliko je teže trčati po vrućini, pa sam odustao od tih fantazija

ove zime pak mi se trčanje smučilo do te mere da čak ne volim o njemu ni da razmišljam
samo čekam tople dane da opet namontiram aparat za varenje i da nastavim gde sam jesenas stao
taman sam bio na tragu da prevaziđem sve početničke greške
dodaj malo veći napon, plus neka je malo udaljenija elektroda, dobar ugao, dobra brzina pomeranja, i teraj

sigurno neću odustati od vežbanja, sačuvaj bože!!!!!!
jedva čekam da skočim na biciklu, da odjurim u brda, smrznem se na spustu nazad u grad
jedva čekam da nakon duple kafe i kilo napolitanki istrčim iz kuće u majici dugih rukava i vidim koliko će mi trebati za prvi trening-polumaraton bez kape i šuškavca

ali džabe meni svo to "jedva čekanje" kad se ova zima ušančila i ni makac
drugi nekako uspevaju da treniraju, a moja zasićenost nikako da prođe
nekako na silu otrčim svaki drugi-treći dan, jednom (!!!) sam čak seo i na trenažer i vrteo pola sata, možda bih se za to češće odlučio ako bih u sobu za vežbanje preneo mini-liniju
eto zanimacije za sutra :-)

obzirom da je prognoza užasna za narednih nekoliko dana, a ništa više obećavajuća za još toliko, treba praviti neki plan BE
naime kad god najave temperature od -8 do +1, ispostavi se da će se ili navući smog, ili samo magla, ili neki niski oblaci, i po pravilu ostane preko dana tmurnih -3

ponovilo se već nekoliko puta, tako da više ne verujemo prognozama
bilo je lepo kada prođe januar u kojem svakog dana maksimalna bude barem par sati u plusu, a događalo se i da plus bude dvocifren
ove godine je, za sada, samo minus bio dvocifren :-(
šta ćeš, prošle su i duže "gladne godine", pa ćemo valjda i ovoj zimi jednom ugledati leđa


a tada, kad otopim sneg sa brkova, i krenem od nule (odvratne li igre reči, fuj), držte mi fige da se vratim u bilo kakvu formu, pre onih trka koje svake godine rado trčim, da ih sad opet ne nabrajam...

2 komentara:

  1. Traka za trčanje. Meni čini čuda trčanje sa licem 40 cm od zida.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja bih to odmah pretvorio u laboratoriju, počeo bih da se snimam i analiziram tehniku u slou moušnu, i na kraju bih završio u ludnici

      Izbriši