23 siječnja 2017

traži se odbegli klovn

ne znam kako prosečan "trkač" razmišlja, niti me zanima. naprotiv. recimo meni je ova patika (na slici) desno prešarena. tako samo izgledaju klovnovi u onim šarenim špilhoznama na kockice. a i leva mi je DOVOLJNO šarena. doduše pertle sam menjao jer su bile predugačke, pa sam tek onda birao boju jer ih imam punu fijoku. a imao sam i šarenijih od ovih oriđiđi. da te bog sačuva, kao da broj 44.5 nose samo devojčice od 4 godine. valjda je u tome trik. ljudima danas ništa nije dovoljno. i kriterijumi im se lako pomeraju. preko noći ih ubediš da je za "dovoljno" potrebno duplo više nečega. šta ću, nisam curica od 4 godine niti sam zaposlen kao zabavljač u vrtiću, da bih morao da šetam obojen kao neka igračka, a nije me ni sramota da to priznam. ako ikada odlučim da budem cirkuski klovn biću jer sam to sam poželeo a ne jer me je Nike tako obukao bez pitanja i saglasnosti.

Nema komentara:

Objavi komentar