17 rujna 2017

najgora priča

Evo moje priče na fb stranici 3sporta koja nije ušla u top 7 (od ukupno 10-ak) komentara koji su osvojili dokolenice. Tako sam i zvanično postao najgluplji i najNEduhovitiji fejsbukovac u bloger na balkanu. 

... i naučio da se nagrada za najinspirativniji i najduhovitiji odgovor na pitanje "zašto dolazite na VŽ polumaraton" osvaja odgovorom "JER VOLIM MOJ GRAD I BITI ĆE MI TO PRVI POLUMARATON A STARTNINU MI JE UPLATILA PRIJATELJICA HVALA TI SPOMENKAAA AAWWW" iako će Spomenka od 10:30 - 12:30 u krevetu jahati tvog muža uzduž i popreko i nije ti tek tako uplatila 2.5 sata odsustvovanja, ali jbg da bi tako jeftino dobila dokolenice moraš negde skuplje da prođeš. Pozdravi mi Spomu i pripremi se da ćeš nakon polumaratona po hladnoj kiši morati ti da masiraš muža umesto što si se nadala da bi mogao on tebe! A sad još jedan ljubić:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Moja priča je tužna :-( 
Mene je moja Kuma blokirala na Instagramu 
i naljutila se bez ikakvog razloga, 
samo zato što sam joj u komentaru napisao 
da je debela kao prase. 
Ona je inače najvitkija i najzgodnija maratonka Hrvatske. 
Sada čudesnom igrom sudbine oboje dolazimo u Vž, 
dakle na dvoboj, i onaj koji izgubi plaća pivo i kebab. 
Inače smo oboje povratnici nakon teških ozljeda, 
kod nje stres-fraktura a kod mene čista fraktura! 
Obzirom da je ona deblja od mene 
svakako će je kiša i hladnoća manje usporiti, 
a za slučaj da ipak pobedim 
pokloniću joj dokolenice kao utešnu nagradu. 
Samo nek budu roza, jer ona nosi isključivo roza. 
Kumo kumice srculence moje 💓💕💖💗 
ponesi svoju novu gopro kamericu da je stavim na glavu 
i snimam kako mi odlaziš prvih 12km 
i kako te stižem do 19-og, kada ću je okrenuti da snima iza mene 
a ti se probaj smešiti jer od nerviranja nema ništa, 
jedino možeš smršati :-)

Saša Antić,
prijavljen i platio startninu

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Nema komentara:

Objavi komentar