04 rujna 2017

haha, promena!

ispričao sam na fejsbuku jednu anegdoticu pre mesec dana. trčao sam poslednji kilometar treninga kroz stambeni blok i jedna od dve klinke koje su se igrale pred zgradom mi je doviknula 
- trči, trči! :-)

ja sam se odmah nasmejao i u trku odgovorio 
- doći ćeš ti kod mene jednom, predavaću ti fizičko ;-)

odlazeći sam čuo da je druga devojčica uzviknula prvoj 
- oooooo pa ti si ludaaaaa????

pre par dana sam opet tuda protrčao i video ih da sede na stepenicama ispred ulaza u zgradu. ovaj put sam prvo čuo onu drugu kako kaže 
- evo ti ga opet onaj...

pogledao sam ka njima i krenuo da kažem zdravo, 
ali me je ona prva vrckasta preduhitrila. 
brzo je podigla pesnicu u vis i uzviknula 
- samo jako!!!!! :-)

nasmejao sam se od uha do uha i ništa bolje mi nije palo na pamet osim da kroz smeh odgovorim 
- tako je!
izgleda da smo se sprijateljili...

Nema komentara:

Objavi komentar