01 rujna 2017

300

odrobijao sam prvih pola sata od onih 7 ukupno, i ukucao sve za avgust
statistika kaže da sam pretrčao okruglih 300km
od toga samo jedna trka, onaj vrući polumaraton za 92 minuta

trenutno pregovaramo sami sa sobom i vremenskim prognozama i ranojutarnjim satnicama da li smo sposobni da se sutra ranom zorom uputimo spram Subotice na polumaraton/5km, ili je to mišn imposibl

zvuči kao da smo ozbiljno zagrejani za putovanje, ja sam ove nedelje pretežno bio na bicikli i vrlo malo trčao pa bi trebalo da sam se odmorio od tog predugačkog Tempa za ove netrenirane nogice i umorna leđa

ostatak slobodnog vremena sam proveo pešačeći sa psima u pokušaju da ovo dugo toplo leto iskoristimo do maksimuma

u međuvremenu sam uzaludno čekao da se Kuma odljuti jer je izgleda rešila da bude ljuta mereno godinama a ne danima. kao da sam joj ja kriv što ne ume da drži telefon pa je slikala noge iz takvog ugla da joj kolena izgledaju kao kod neke bacačice kladiva. ali ne smeš ženi reći da je debela, pa čak ni najdebljoj


Nema komentara:

Objavi komentar