31 siječnja 2018

31

jutros sam dovršio projekt 31
iako mi je već posle 5-10 sklekova delovalo da sam umoran i slabih ruku/ramena, nekako sam izgurao sav ostatak
čak sam pomislio da bih uz malo kukanja doterao i do negde između 35 i 40
nakon šetnje sa mešankom dobermana sam shvatio da podsvesno u razmišljanjima izbegavam svaku ideju trčanja
u teoriji bih umesto 1h šetnje mogao pretrčati 10-ak km ali to bi me umorilo pred biciklu
a zaludeo sam se idejom da ove dane sa +14° treba iskoristiti za vožnje
i sad mi nema odstupanja
neće svet propasti zbog 7 dana pauze od jogginga, naprotiv
onda sam u radnji lepio neke pločice u podrumu, pa sam posle posla na garaži krpio rupicu na oluku koji prokišnjava
na kraju sam seo na mtb i odmlatio 60km po brdašcima u jačem tempu
bilo mi je lepo i srećan sam zbog toga
super je kad se osećaš jak, kao da možeš nešto što do juče nisi mislio da ćeš moći
sad su mi noge malo pihtijaste ali koga briga
kad se odmorim biću još jači, a do proleća imamo još 2.5 meseca!
dakle još 6 dana do Godišnjice prvog preloma, huh

Nema komentara:

Objavi komentar