15 ožujka 2018

FF


Taman se setim da odem u radnju tu u gradu i naručim patike kad oni na internetu ukinu popust! Uvek su na 40% sniženja a katkad stave i "dodatnih 20%" pa to izađe 0.6 * 0.8 = 0.48 od pune cene. Ovaj put su 0.5 od pune cene pa ću nekako prežaliti i tih "my two (per)cents". Nije baš neka ponuda ovde u mom selu pa kad natrčim na nešto što mi odgovara, ne mogu puno ni da biram cenu. Ovo izađe nekih 78€ što je daleko od "džabe" ali obzirom da mi je Noosa 11 puno bolja od Noosa 10, a da je ovo praktično Noosa 12 i po testovima dobrih 10% lakša od prethodne, ne bi bilo loše da se na vreme opremim za leto.

Te 10 su mi već pred krajem života, 11 su mi trenutno najbolje ako izuzmem nekoliko varijanti onih "flat" za kratke brzinke, a Saucony Kinvara se još uvek drže no već ulaze u fazu "razgaženih" (410km) i više nisu onoliko nove kao kad su bile, well, nove. Verovatno ću ih nositi u nedelju na Half-u u Kruševcu, čisto sumnjam da će mi se na prvom polumaratonu trčati u nekim "ravnim".

Kad rekoh Nedelja, evo anegdote za ovaj nešto kraći blog. Danas sam nakon trke + 3 treninga u 4 dana (dakle bez pauze) odlučio da odem 2h na bici vožnju i iskoristim sunčanih +16°. Nisam puno pokisao, samo par kapi pred kraj. Mart je ipak kurva. Kad sam se vratio okačio sam opremu na čiviluk u onoj sobi koja ničemu ne služi osim da se oprema trpa na gomile.

Onda sam primetio da mi je podmajica (ona rupičasta) ipak malo vlažna po stomaku. Naime uzeo sam čistu majicu a na bicikli se nisam ništa naročito znojio iako sam gazio dobar Tempo no bilo je puno vetra a i odozgo sam imao samo tanak dres dugih rukava. Tako da mi nije palo na pamet da je "džabe" perem. Hmm. Ako je ostavim na čiviluku do ujutru, možda ostane vlažna? Kako ću je onda spakovati u torbu? Ne, idem da je odnesem na radijator. Za slučaj da ću se pakovati večeras. Joj mrzi me da se pakujem uveče, kad sam umoran treba mi sat vremena za ono što ujutru uradim za pet minuta. Ma spakovaću se ujutru, pred put. Ulazim na tuširanje i lagaaaaano, brzinom kojom ti se daleki oblaci približavaju sa horizonta, ka meni putuje prosvetljenje. Pa ... danas ... je ... jebote ... tek ... četvrtak ... a ... trka ... je ... jebote ... u ... nedelju ... i ... zašto ... bih ... se ... jebote ... pakovao ... VEČERAS???

Nema komentara:

Objavi komentar