07 travnja 2018

hmm

ne znam zašto ali očekivao sam upravo ovakvu trku. zbunjene noge, odmorne i istovremeno teške, ritam bez bitnih promena koji deluje čas lagodan čas nemoguć. nisam ni sanjao da me kao na holjevki može uhvatiti "bodac" na osmom km, naizgled bez razloga. nisam očekivao ni OPET novu stazu sa milion skretanja i prepreka. na momente je delovalo da smo na orijentaciji. no ne smeta, brže prolete kilometri. pa kroz tvrđavu pa kroz pijacu pa kroz parkove pa kroz sva šetališta. valjda jedino kroz zoo vrt nismo trčali no to smo nadoknadili posle trke. nije me dobio niko od ovih koje sam "planirao" ostaviti iza, a onima koji su trebali stići ispred sam se baš fino približio. svi ispred su bili mlađi pa sam prozvan i u kategoriji. zbog žuljeva sam trčao u već razvaljenim saucony patofnama. one noosa ff od pre 6 dana su mi bolje ležale. nevermind. sve ide u rok službe.

Nema komentara:

Objavi komentar