20 lipnja 2018

5

pet trčanja nakon trke sam napokon poklekao
tojest, bio sam pripremljen za šesto trčanje ali
drugarica je rekla da se nađemo u 16h30,
a da će možda trčati ali možda i ići biciklom
eeee onda sam ja iz neizvesnosti odlučio da mi je bolje da odmah odem biciklom negde što dalje, umesto da zavisim od tuđe inspiracije
da objasnim, nije mi nikakav problem da sačekam 16h30, i da odem da trčkaram, ili da odem da se provozam
ali ako ne znam šta čekam, e onda se bogme unervozim
i ispalo je super, otišao sam navr' brda i vratio se nazad u grad
otprilike mi se zatvara krug treninga
sutra je četvrtak, iaaf vidovdanska je u subotu
ali uveče!
šta kako šta kako kad kad kako šta
još ću razmisliti
moram po hiljaditi put da prođem kroz sve planove pravljene za subotu ili nedelju ujutru, pa da odlučim koji od njih može da se prepravi sa subotu uveče
i tako

Nema komentara:

Objavi komentar