23 lipnja 2018

zima

auf brate pa ovo je dakle to ledeno doba o kojem su tako dugo pričali
dok se normalnim ljudima priviđaju gospe, meni se javljaju ukazanja čvaraka slanine palačinki sa eurokremom i svega ostalog visoko-gojećeg
alarmi su upaljeni, lampice svetle, zima, zima, zima!
spavaj jedi spavaj jedi zevaj po ceo dan ništa ne radi padaj u zimski san

i u svom tom ledenom dobu treba otić na trku, sačuvaj bože!
juče sam imao neki osećaj kao da sam bio na plaži 12h bez prestanka i da mi je sva koža izgorela i sad me to peče koliko mi je tesna
pivo sam zaobišao u širokom luku, ceo dan pio samo vodu, lagano se provozao biciklom sat vremena, nisam jeo ništa od slatkiša, i ipak se jutros probudio super-super-super-kompenzovan sa 68kg
strah me da se pogledam u ogledalu, verovatno izgledam sabijen i nabijen kako onaj uvozni gmo švajcarac što je sinoć dao gol u zadnjem minutu

onda sam se setio slamke spasa, a evo o čemu se radi
prelistavao sam sveske iz 2005 2006 2007 i napokon našao taj dan kojeg se sećam, a radi se o ovde lokalnoj trci na 5km odnosno 1km za veterane, na kojoj sam istrčao lifetime best na 1km
tačnije krug po ulicama je imao 970m a ja sam ga pretrčao za 2'43'', štopericu sam zaustavio na 2'44'', a za kilometar bi mi tom brzinom trebalo 2'48''.
mada sam ja naravno godinama govorio kako mi je lični na hiljadarki 2'44'', koga briga za par metara ovamo-onamo

elem...
radi se o tome da sam tog dana išao 3x na trčanje, i to ujutru na futing 8km, popodne na zagrevanje i trku, pa nakon trke na rastrčavanje
poslednja veteranska trka je mogla biti na programu negde oko 15h, a ja sam na tih 8km futinga otišao pre podne oko 9h, dakle 6 sati ranije
sada više ni ne znam šta da mislim, ali tada sam bio ubeđen da mi je to jutarnje trčkaranje u nečem pomoglo da istrčim tako dobru trku

slamka spasa kaže da ću sada otići par km da se zagrejem pa ću tu u školskom dvorištu napraviti nekoliko ubrzanja i nakon toga se istuširati ručati i krenuti na put
pa šta mi bog dadne večeras u 19h, razlika od futinga do trke će biti 10 sati a ne 6 sati kao onomad u prethodnom životu pre 11 godina
realno onaj tada i ovaj sada uopšte nisu isti čovek i nikakvo poređenje nije prikladno
ali slamka je slamka, a dvaput je oduvek bilo dvaput, tako mi se hoće

podgrevam drugu šolju neskafe, prineo sam napolitanke, bansaiiiiiiii

Nema komentara:

Objavi komentar