21 lipnja 2018

leto

kažu da leto počinje danas u 12h07
na poslu nešto nema posla, nemam pojma šta misle ove žene, oće li se čerupati za more i jezera ili neće, oće li mi ostaviti para da mogu da odem na sljemenski kao čovek autom ili ću morati biciklom
toliko volim da zaradim, da mi uopšte nije mrsko da radim, takav sam čovek
a dok je para biće i muzike jelte

nakon neplaniranog "posustajanja" juče, jutros sam se probudio odmoran za Trku!
samo što trka nije danas (četvrtak) nego tek u subotu
za one koji nisu videli na Stravi, u vrbovcu sam zajedno sa kraćim zagrevanjem pretrčao 24km (*), pa nakon toga skoro sve po kiši i pljuskovima:
ponedeljak 19+7km,
utorak 17+15km,
sreda 14km + predveče skoro dva sata biciklom u brda
jutros ću opet otići da malo trčim, to je sigurno, jer moramo da odemo do azila na odnesemo lek za jednog ofucanog džukca (i nešto hrane naravno), a videću za predveče šta će mi se raditi

(*) taj vrbovec je bio zanimljiva tema sa organizaciono logističke tačke gledišta

naime trka je bila skraćena isto kao i valjevska, s tim da je za deo neprohodne staze u vrbovcu bio "kriv" organizator a u valjevu je bila kriva "viša sila" (poplavljena ulica)
na kraju niko nije mogao ništa
valjevci su imali overenu stazu u mup-u i nisu mogli na dan trke da dodaju deo koji nedostaje, a vrbovčani su se koliko shvatam "preračunali"
na kraju polumaratona je trebao da se otrči jedan krug u centru od 500-600m no neko je pustio saobraćaj ulicama pa su nas odmah trotoarom skrenuli u cilj

kada bih mogao da premotam život unatrag, oba skraćenja su mogla da se izmuvaju ad hoc
u valjevu je na bilo kojem delu staze kod jednog od okreta mogao da se ubaci dodatak napred-nazad u dužini 400+400m, na licu mesta sa par volontera, za koji policija ne bi ni znala.
oni bi samo videli ljude kako trče u krug i doviđenja.
u vrbovcu je pak trebalo anticipirati takav kraj pa je trebalo taj prvi deo otrčati na početku.
pošalješ ljude na krug centrom od 600m, odmah pustiš promet čim prođu a nakon toga ih normalno uvedeš u cilj.
a mogao je i okret biti 300m dalje, da se ne bi komplikovalo sa tim dodatkom po mestu.

meni bi značilo da imam i zvanično otrčan polumaraton ispod 90' a sve je govorilo da ćemo ga tako i završiti.
sećam se koliko sam prošle godine bio uzbuđen kada sam istrčao tri polumaratona sve tu negde, ruma 1h32 pa subotica i šabac po 1h29, sve po tropskim vrućinama, i koliko sam bio "naložen" pred varaždin no nažalost slomio sam kost dva dana pred trku
slično tome sam nakon krašića i jaske bio izazvan vrbovečkom stazom koja je sve samo ne "glatka", da napokon opet otrčim jedan od tih polumaratona ispod 1h30, i kada sam mu stao na rep on mi je pobegao kao miš u rupu
NISAM SE SETIO da odmah projurim dalje i otrčim ulicama vrbovca neki krug nazad do cilja sve dok mi sat ne pokaže 21100, šteta, to bi baš bilo fora
mislim ako fali 600m ništa lakše usput izračunati pa ako ništa drugo odletiš u bilo kojem pravcu 300m i vratiš se nazad, to je najsigurnija varijanta, da ne bi negde odlutao :-)

no jednom kad sam se setio, ubuduće ću biti pripremljen na takav scenario i ništa me neće iznenaditi

Nema komentara:

Objavi komentar