16 ožujka 2019

21 60 21

ne, ne, neee
nisam istrčao polumaraton za 60 minuta niti ću ikada
na bicikli mogu, još uvek, bogu hvala
doduše nisam probao, možda više ni ne mogu
možda previše podrazumevam

kao što je jedan veliki mudrac napisao
na tviteru
"dok prolaze proklete godine, dok ih prebrojavamo
i razmišljamo koliko ih još imamo na raspolaganju
pre nego što omatorimo
odjednom TRAS shvatimo da smo već matori
i to ne od juče, prekjuče, nego od pre dobrih 5 godina"

sada sam morao u novom prozoru da otvorim svoj blog i da proverim da to nisam slučajno ovde napisao, jer sam (senilan, as I am) možda pobrkao pa vas već počastio tom mudrošću, pogrešno misleći da sam je zakucao na tviter

negoooo
ceo ovaj blog je o naj naj naj naj naj Dužini ove godineeeee
pretrčao sam 21.5km što sa bankom od pre nekoliko dana čini 22km
yessssssss
dva sata i par minuta
malo sam stajao na jednom vidikovcu iznad grada i istezao se
ćaskao sa troje klinaca i štenetom boksera koje mi se iščuđavalo

pretposlednja dva kilometra sam trčao po travi uz reku 5'12'' i 5'08'' /km
dakle kad poželim da "potegnem", mogu čak i ovako od-treniran i u-moran
sada sledi "plan rada" do nedelje i eventualnog NS polumaratona
da li da se zalećem ili ne, da udovoljim guzici koja bi "videla puta" ili ne
kao bajagi se pitam, a svi znamo odgovor
bolje je da zažališ što si nešto uradio, nego što si propustio da pokušaš

Nema komentara:

Objavi komentar