18 ožujka 2019

iz nenada

otišao da vidim koliko sam umoran
odnosno koliko sam odmoran
otišao biciklom pony
što je Milijana gony
i shvatio da uopšte nisam odmoran
trom usporen nikakav
razgibavao se pored reke na 10-ak km od kuće
pa malo sedeo u travi, pa se opet razgibavao
pa počelo da zahladnjuje, navukli se neki oblaci
dan bio najavljen +21 ali kad se navuku oblaci pored reke...
i sad, hamletovska dilema
vratiti se u šugavi grad, ili ipak trčati
i tako sam krenuo, ni manje ni više nego odmah uz makadamski uspon
prvi kilometar 8 minuta
pa dalje kasom, kroz staze i prečice znane
nakon 3.5km na vrhu brda me zaustaviše seljaci
NE MOŽEŠ DALJE povikaše
zapeli neku sajlu od traktora do drveta pa pokušavaju da ga iščupaju
i tu stisnem STOP i do vi đeee njaaaaa
kad sam potrčao dalje nisam ništa stisnuo
i nakon 5km (otprilike) shvatim da mi i dalje stoji 3.6km
ФУЦК!!!
naravno zastanem da se saberem, da "dođem sebi" od šoka
usput sam pišao ali ajd, ne mora internet sve da zna
i odatle sam opet stisnuo START i otrčao drugih 5km naokolo
velike muke malih majstora, što bi reko stevo karapandža

Nema komentara:

Objavi komentar