09 srpnja 2019

kiša je kiša

... al dvaput je dvaput, posebno iz razloga što nije ni padala
jutarnja logika mi je bila da je bolje nešto malo otrčkarati jer je najavljen mokar ostatak dana, pa da se ne umokrim baš previše popodne, da deo pretrčim što ranije i stavim ga u banku da raste
probudio sam se polupokošen no hemija je učinila svoje, malo više kofeina i malo manje nutrijenata i već sam nekako promrdao
vlage je bilo za izvoz pa je i mršavih +23 imalo neki tropski dah, oznojio sam se više nego na +40 odnosno stoput više sam na majici vratio nego u vrelo podne a znojio sam se verovatno pet puta manje no ništa nije isparilo
popodne sam shvatio da kiše neće biti, a jutarnji futing mi je imao takvo dejstvo na noge da sam nakon par sati odmora od posla shvatio da mi to drugo trčanje uopšte neće teško pasti
bez previše probiranja otrčao sam jedan od najuobičajenijih krugova tu po lokalnom brdu, relativno neprometnim putevima a delom i kroz totalnu pustoš
ko bi rekao da na samo par kilometara od grada možeš naći "bespuće", što je naravno samo igranje rečima jer kud god sam makar i samo jednom prošao, proputovao, za mnom je ostao "put", dakle bespuće može biti samo ono što nikada nisi ni video
kao što i klisuru reke Gradac zovemo "kanjon", nije loše tako se povremeno gađati velikim rečima, zvuči ono kul - kulije - prekul


proveravajući da li su moji brojevi još uvek na lageru, spazio sam da je ženski model Noosa FF na još većem sniženju od muškog, a čak i na ovu cenu od 46€ može da se dobije dodatnih 10% sniženja ako se uzme njihova kartica (na balkanu niko ne zaradi toliko za minut, a toliko traje procedura) pa sam brže bolje ovo slikao i poslao u viber grupu lokalnih trkača gde dogovaramo zajednička trčanja i razmenjujemo recepte za kolače

počeo sam da pored ova tri para razmišljam o kupovini još jednog, jer su jedne već prešle 800km a druge 400km, što znači da će do oktobra već 2/3 kontigenta otići u kantu

Nema komentara:

Objavi komentar