04 travnja 2020

brojanje

brojanje i računanje
kao farbaću zidove do 10
pa hajde da stignem donekle da ne prekidam baš ovde
pa kad je bilo 10:05 brzo brzo brzo
koliko god žuriš ne može se mislima izaći iz kuće, sipaj vodu, obuci se, namaži noge kremom da se ne smrzneš na +16, dobro rukave sam imao dugačke
krenuo u 10:20
nemam pojma koliko mi treba do vrha uspona koji sam zacrtao
plan B, ima jedna česma 1.6km bliže, pa ako procenim da mi je previše knap, tu ću okrenuti

da li me spičio aNdrenalin ili sam uleteo u formu preko veze, nemam pojma
prvi uspon sa dosta oštrih delova, planirao oko 45', izašao za 39'
s tim da sam imao jak vetar u leđa
jeste da na 10% nagibu nisu bogzna razlike u brzinama ali hej, na 15kg teškom čeličnom mtb-u, bolje je ići 9.5 nego 9 km/h
koliko ću se sporije vraćati, eh, that is the question!

do početka glavnog brda se sjurio do nekih 55' a planirao sam oko sat vremena
sada kreće računica
pa imam ga bre!
za zadnjih 8km mi je dovoljno 40', to je samo 12 km/h prosek, a ići ću valjda brže od toga
zaboravio sam da taj drugi uspon nije prestrm, samo dugačak
prvi kilometar išao 20-ak na sat, juhuuu
tu mi se već iskristalisalo da ću se popeti za sat i po, i to do kraja, plan A
a za povratak bi trebalo da mi bude dosta 1h

dakle to je do 12:50
i roknem u neku rupu i probušim gumu, hmm, to bi bilo štopanje pit stopa kao na formuli
nije mi baš prijatno ali letim nizbrdo, vetar ne smeta naročito po krivinama i serpentinama jer je sve kroz šumu, samo na mestima ogoljeno
dodajem još pet minuta ispod satnice, i tim ritmom kapiram da do kuće mogu da namaknem još 5, ipak sam sve procenio pesimistički

odnosno, biće da sam procenio taman kako treba ali sam iz nekog razloga odvezao Trening Proleća
na kraju 24 prosek, to je više nego dobro čak i za kasnoprolećne treninge, treba biti baš u divljačkom treningu da bi se ova staza odvezla nekih 26-27 na bajku odnosno 28 na trkačkoj
stavio sam tako malu razliku jer na spustu je na mestima mtb čak i brži zbog širokih polu-slick guma, kao što motorom možeš kroz krivinu još brže od mtb-a

sve u svemu, do kraja sam uštedeo ravno 10 minuta, s tim da sam imao dva stajanja, natočio sam vode na planinskom izvoru pa kući u tome razmutio BCAA fuel
dakle sve ide kao švicarski sat
zadnja dva dana sam napravio extra dobre treninge na trčanju pa na bicikli, sutra bih svakako trebao da odmaram s tim da bih u normalnim okolnostima otišao na neko pešačenje a ovako ću policijski vikend provesti u dvorištu

malo krečenja po kući, pa pauza da možda zamenim zimske -> letnje točkove na autu, pa opet malo krečenja, a naduvao sam i loptu pa možda opalimo basket sa kučićima :-D
nema poente da crtam teren za tenis jer bi nam pojeli loptice
možda napravim poligon za bmx obzirom da mogu da trasiram krug od skoro stotinak metara, sutra ću ga izmeriti :-)


Nema komentara:

Objavi komentar