09 travnja 2020

pakleni

imam jedan pakleni plan koji se neće ostvariti (90%)
naime najava je da će ovog (i narednih) vikenda policijski čas biti od petka popodne do ponedeljka ujtru, dakle CELA subota i nedelja u kućnim zatvorima
i sad ja kontam da bismo od ova 4 kera mogli da odaberemo dva koje je najlakše prevesti autom, već znam i koji bi bili, a i koji bi bili mirniji TAMO NEGDE
e sad, tu je previše logistike kad nešto radiš prvi put, kad nisi uhodan
dakle treba pronaći šator, pa ga rastegnuti u dvorištu i proveriti jel sve u redu, možda su ga pojeli moljci ili je istrulio
ok vreće za spavanje stalno stoje u gepeku "jer nikad ne znaš"
onda treba smisliti šta sve može da zatreba za ta dva dana i tri noći (!)
brate ne mogu da nađem gde sam to zapisao, možda sam krenuo neki blog da sastavljam pa mi se obrisao, evo kopam ovde i nigde ništa
siguran sam da sam napisao tu rečenicu sa "... poneti hrane za deset dana"
osim sve te pred-logistike, pripremanja, trebalo bi smisliti i GDE
vrtim po glavi neke planine koje su blizu, sa puno šume, dovoljno nisko nadmorske da ne bude noću ispod nule, a opet dovoljno visoko da ne bude previše blizu sela i naselja
hm, otvoriš kartu pa izvolte biraj valjda
i da ima lep radijus okolo za dve poludnevne šetnje sa psima
hmm opet

Nema komentara:

Objavi komentar