16 travnja 2020

lanac i po livade

vidiš, ne vidiš poentu?


evo je :-P


kasno šaltanje, na strmom usponu, krrkkk, puče lanac


sreća u nesreći u sreći u nesreći je da sam imao neki "multi-tool"
CYTEC
dakle kad uđete u intersport, samo forsirajte cytec


realno nisam kupio nijedan taj portable mini alatić 
nošen mišlju da će mi POSLUŽITI, 
samo sam ih kupovao eto da ih imam "za ne daj bože" 
i potpuno sam bio siguran da će to da se raspadne na pola pokušaja. 
jer takvi alati nisu ni za jednokratnu upotrebu, 
eventualno za polujednokratnu.


ionako ako oćeš da rastaviš lanac
pa mu izbaciš dve karike pa ga opet sastaviš,
moraš da imaš barem DESET takvih iskustava
da bi iz mini-alata uspeo da izvučeš neku korist,
a svako bez BOGATOG iskustva nipošto neće reparirati lanac,
samo će sjebati alat i tačka.


na kraju se ispostavilo da mi je veći problem
kako da operem ruke.
našao sam neku procvetalu detelinu pa ribao, gnječio, strugao.
obzirom da nisam imao vlažne maramice
koje u blažim slučajevima bolje deluju i od praška za veš
i od panol paste i od svakog konfekcijskog sapuna.


planine su dobile stari sjaj i premaz.


kad si car onda si kralj, baja, jebač, boss ili hadžija?


na kraju je ispalo da mi je ovo bio dar s neba.
jer da mi se nije raspao lanac, 
ja bih zapucao ukucanom rutom ka planini, 
a na ovoj bicikli bih se raspao kao kostur iz kabineta biologije.
naime jutros nađoh praznu prednju gumu na Scottu, 
i jbg, morado da uzmem GT-ja.


nema veze, sve se uspešno privelo kraju,
uleteo u kuću čitavih deset minuta pred policijski čas, OPET!
sutra zadnji dan slobode.
pa tri dana robije.
mada ćemo o tome tek da pregovaramo...

Nema komentara:

Objavi komentar