26 travnja 2020

planting seeds

Da li ste znali, a niste, da između trilion raznoraznih bitnih i nebitnih, korisnih i štetnih radio stanica postoji i "Radio Zaljubljeni - Balade" koja se emituje iz Lime, Peru :-)
Biće da je nebitna ali korisna, što je bolje nego bita a štetna jelda.
Imam 20 minuta da se obrijem obučem i spremim za vanredno trčanje.
Ovih dana je bitan i doručak, jer neki tako eksperiment sa tunjevinom i pavlakom može da povuče i na proliv a ako je vreme van kuće ograničeno onda čučanje u žbunju i nije baš dobar način da ga idealno iskoristiš.

Imam neku suludu ideju trenutno, što i nije neka novost ali hajd.
Naime palo mi je na pamet da tu na tajnoj kros stazi "emitiram uživo" na fejsu jedan krug trčanja, što je možda tek danas prvi put moguće jer smo je juče malo bolje raskrčili, pre toga je bilo više nego rizično da negde zapnem, da me neko trnje ili granje povuče sebi u zagrljaj pa da ostanem i bez rukava i bez prstiju i bez telefona i bez uživo prenosa i bez ponosa.

Dobar dan dobar dan došao sam evo u hitnu slomio sam to i to pa kako pa bolje da ne znate ali kako da ne znamo pa moramo da upišemo u zapisnik pa eto emitirao sam uživo znate da ovekovečim vanredno stanje, i nisam video granu i ode cevanica puče ko napolitanku kad zagrizeš po sredini.

Išao da slikam nešto i sad mi je ostalo samo 15 minuta, ovo je tragedija nedeljnog jutra sivog i mutnog, mada se prognoza popravila nekim čudom pa je od jučerašnje najave kišica uveče kapljucanje ujutru ceđenje uveče za sada samo jednom pljusnulo sinoć a sada je evo i izgranulo sunce taman da mi na stazi bude vlaga 104%, što bi rekle ove food bloggerke predivnoća.

Ne vredi, život kuca na prozor, moram dići roletne duše i svoje srce ostaviti na terenu, znači neću ni da proveravam koliki mi je bio prosek u nedelju i u ponedeljak kada smo zbog Uskrsa imali produženu robiju, ali danas mora biti brže bolje i jače jer važno je učestvovati a još važnije svakog dana u svakom pogledu sve više napredovati, bansaiiiiii!

Nema komentara:

Objavi komentar