20 travnja 2020

pet koma četri

osam koma nula minus dva koma šes jednako pet koma četri
eto toliko sam trčao
prvih 2.6km je prošlo u kraćoj šetnji sa dva crna psa, pa zatim odlasku sa dva malo šarenija psa do mesta starta i cilja Ilegalnog Krosa
krenuo sam prvo malo po prohodnijem terenu, napravio neki manji trougao, pa se zatim vratio na istu stazu od juče

zanimljivo je da i nakon što istim prolaskom kroz šumu idem recimo deseti put, još uvek nisam siguran kuda proći, pa se snalazim od drveta do drveta
a-ha, sada oko ovog panja pa odmah desno
a-ha, sada levo pa malo gore da dođem ispod onih mahovina
a-ha, evo neke bačene plastične činije od sladoleda, dakle na pravom sam putu
I TAKO SVAKI PUT
samo jednom u pola sata sam dozvolio da mi koncentracija popusti i u trenu sam se obreo na nekoj urasloj stazi, WTF???
pešes koraka nazad i eto me na pravom putu, kako sam mogao da ne skrenem na istom mestu na kojem skrećem već dva dana kao hipnotisan???

osim tog većeg "promašaja", imao sam i jedan malo manji kada sam na mestu gde se staza pretvara u neki, kako da kažem, proplanak ali mali, ma kakav proplanak usred šume, prosto neka čistinica od jedva 3x3 metra, i umesto da krenem ka levom kraju kuda takođe stalno prolazim, ja ugledavam neku granu desno i trčim prema njoj da je slomim "da mi više ne bude na putu" (?)
kako mi se nije upalila lampica da bih tu granu već deset puta slomio, ako baš tuda treba da prođem, odnosno kako nisam odmah shvatio da tuda NE TREBA da krenem jer tu stoji neka nepoznata grana?
svašta

valjda mi je mozak bio naštelovan na to da stalno trčim istom stazom I USPUT SLOMIM SVAKI PUT PO JEDNU NOVU GRANU I TAKO STAZU ČINIM SVE PROHODNIJOM, pa sam valjda još bio i srećan "gle, još jedna grana će biti uklonjena sa staze!"
kreten
sad da me ubiješ ne mogu izračunati koliko sam bio danas brži ili sporiji u odnosu na juče, obzirom da sam u dva navrata dodao jedan taj ravan trougao pa od kruga napravio osmicu odnosno od out-and-back hard core krosa napravio out-and-back sa dodatim trouglom na gornjem kraju
ne
ma
šan
se

ali još uvek nisam sišao ispod 6 min/km niti mislim da ću ikada sići jer ima toliko oštrih skretanja da maltene moraš da staneš da bi skrenuo pa da potrčiš iznova, a nigde nemaš ni pravac na kojem možeš da pružiš korak, možda nekih 50m na 1.3km i to je sve
mislim, sve ostalo je levo-desno - gore-dole - preskoči panj - preskoči trnje - skloni granu rukom da ti ne slomi naočari - preskači jarak - pa sve opet u krug

gledaj stvari pozitivno, nikad ne bi napravio ovakav trening da nisi primoran, pa eto, uspeo si bar nešto da napraviš iz Ničeg na koje su nas osudili
sat je pokazao 8 koma 0 pa sam bio siguran da sam pretrčao planiranog "petaka" i mogao da stanem, jer sam krenuo puno pre nego što sam imao 3km, eto sada je i zvanično 5.4
nakon toga povratak kući pa opet malo sa dva crna psa i na kraju mi je izašlo trajanje aktivnosti 2h02' što je teoretski nemoguće obzirom da policijski čas oprašta samo izlazak između 08-10 ali ako nam između zgrada do ulice treba minut onda može da se krene u 7:59 i da se vrati u 10:01 jel tako

sutra najavili oblačno a ja se radovao bicikli, nevermind, trčaću opet, ovaj put bez šunjanja od drveta do drveta i osluškivanja da li će iza raskrsnice autom naići milicija

Nema komentara:

Objavi komentar