06 rujna 2021

a letu i štuke

jer ti si zmiiii-jaaaa
a ja sam štuka štuka
dakle štuka i u podznaku, dupla štuka
rešio ja da trčim
rešio ja da trčim BRZO
pa kud puklo da pukne
i gde će pući, puklo po meni
pukao ja
posle tri kilometra
a jesam letio 
letio sam nekad, letio i ja, imao sam krila, krila reptila

shvatim ja tako da sam narodskim rečnikom zinuo više nego što mogu da progutam
pro-gu-ta-la zmija jaje
(na melodiju Promenila riba more)
pulseve nisam merio jer sam nosio mobitelčić
da se ne šokiram
da ne padnem u depricu
trčo sam naslepo
bolje ćorav nego bedan jadan
ali vidim ja lepo da ne mogu tako doveka
i dotrčim na vrh jednog kupsera i tu stisnem PAUSE

i tu mi sine ideja, rekoh malo ću da predahnem malo da trčim
i tako sve do kraja
kad se sve sabere, eno strava ne laže, imao sam 46 minuta trčanja i 46 minuta NE
od toga NE možda je 40 minuta otpalo na šetanje između tih potrčavanja, i 6 minuta na istezanje fotkanje i uopšte rečeno neke bespotrebne pauze
nadam se da sudija nije video, još mi samo DSQ fali
ali zato ono što sam trčao, ihiiii, bilo i kilometara ispod 4 minuta
nizbrdo naravno
a uzbrdo sam po travi po livadi u cik-cak
cik levo, pa prošetam, pa cak desno
uvodim neke nove rutine
pratite ovaj kanal

PS
imam samo jednu želju, kad postanem slavan poput poglavara crkve, da me isto ovako obožavateljke slikaju za instać



Nema komentara:

Objavi komentar