28 rujna 2021

dve stvari

prva stvar
 
svu noć kucala je na mom prozoru
omražena jesen prstima od kiše
a u zoru dok sam se budio 
ptico malena 

druga stvar

obzirom da je pljuštalo zaobišao bih trailove narednih dan-dva mada nije pod obavezno, ali ipak, ima i toliko drugih putića kojima je zabavno proći pa izvolte

treća stvar 

nakon malo pomnije analize sam primetio da su na Divča trejlu neki odustali jer im je bila preteška staza a neki jer im je bila preteška šminka što znači da je život jedan veliki učitelj koji nam uvek daje prostor za napredak, ako smo mladi i perspektivni i voljni da pazimo na času

nadam se da je ovaj barem pobedio ako se neko potrudio da na njega pusti čopor pasa


četvrta stvar

nisam očekivooooo (radovan treći) da će noge da me bole više prekosutra_od_trke u odnosu na sutra, tojest juče, a zašto nisam očekivao kad je uvek tako, eto ne znam ni to, pa samim tim ni to nisam očekivao, da me zatekne nešto podrazumevano tj očekivano

stvar treća

juče mi se rikaveri vožnjica pretvorila u trosatno žuljanje na bicikli tokom kojeg sam otputovao da 25km udaljenog sela i još pride iz njega napravio neki istraživački krug po vrhu brda, sve bez opreme kramponki i ostalog, samo onako u šorcu i majici i na nekim city gumama

obrati pažnju na poslednju stvar

opet nešto što se podrazumeva ali kod mene izgleda ništa tako ne funkcioniše, a to je da sam još uvek zadivljen onolikim pulsevima u nedelju, na treningu mi je sve preko 148 žestoka žestina a na trekingu sam u jednom trenutku trčao uzbrdo sa pulsem 166 a da nisam ni primetio, i onda naravno nije čudo da i treniraš na 10% višem intenzitetu kada svakog vikenda na trci pomeraš granicu dokle gaziti, a ovako se uspavaš i sve ti je nja nja napor

stvar druga

izgleda da neće biti neke bitne kiše narednih dana osim još malo večeras i sutra, pa bi do vikenda trebalo da se sve osuši za sledeću treking ligu.
odoh da vidim kolike su staze pa se vraćam za par minuta
13.2km - 21km - 33.5km
čisto sumnjam da će da mi se trči tri sata obzirom da do kraja godine ne vidim mogućnost da trčim neki maraton ali nikad se ne zna, kao i uvek verovatno oportunistički na odvajanju srednje od velike staze pitam sudije koliko je ljudi gde skrenulo pa odlučim na licu mesta :-D 

Nema komentara:

Objavi komentar