25 rujna 2021

zbunjozitis

evo kako je išla istraživačka tura juče
video sam jednu prečicu koju sam ovde obeležio plavom linijom
puteljak je silazio u neki potok, srećom presušen, mislim srećom po moje noge, i kada sam stigao u najnižu tačku nastavio sam jedinim vidljivim i mogućim putem, br. 1

posle stotinak metara sam shvatio da ću izaći u selo ali na drugom mestu, pa sam zaintrigiran promašajem odlučio da se vratim nazad i otkrijem kuda sam TREBAO da prođem, jer se često desi da ucrtani putevi više ne stoje i da su zarasli, pa da znam za ubuduće

u tom času sam okrećući kartu i telefon nekoliko puta, shvatio da tu postoji još jedno odvajanje koje odlazi negde kroz šikaru, između pravaca 2 i 3
prvo sam zapucao varijantom 2, da bih shvatio da idem bukvalno potokom i da je sve manje prohodno, a neki proplanak u daljini nije služio ničemu i samo sam se dublje zabio u Nigde

vratio sam se nazad i setio se da sam pred kraj spusta video neko nasuto kamenje, i skontao da je to neko sebi napravio skroz novi put, i na kraju sam otišao varijantom 3, koja posred njive ode uzbrdo i zatim se uključi na ucrtani deo puta
MEĐUTIM

zaboravivši da proverim gde uopšte idem, tako sam umesto na jug otišao na sever i vratio se na veliki put kojim sam uopšte krenuo u istraživanje, planine su mi ostale iza leđa
tek tu sam skontao da sam tražeći svoj put, dole u potoku, odlutao nekim trećim
nakon izlaska na asfalt i obilazak skroz u krug do željenog sela, video sam put 1 odozgo i njim se spustio na mesto zločina, u isti onaj potok, e rekoh vala ću sada naći SVE

nakon još malo tumaranja, opet sam promašio za nekih 50m pa se vraćao i na kraju ostavio biciklu te sa telefonom u ruci metar po metar išao po putanji dok nisam izašao na neku livadu, do koje sam se jedva provukao
onda sam strčao nazad po biciklu i izgurao je famoznim pravcem 4, te tako napokon spojio nespojivo

ne bi bilo još koji put proći ovuda, najbolje kontra smerom, još bolje trčeći jer ima dosta trnja pa nije baš bike frendli, no malo mi je podaleko pa jedino mogu da iskombinujem bajk & hajk u nekom danu u kojem budem imao više vremena