21 rujna 2021

promenice sitan vez

ponedeljak nije dan za tugu, 
sada kad voliš drugu
drugu, ugu, heeeejjjjj

neko u engleskoj vikipediji ima fetiš ka biljci imena banksia jer mi na svakih 15 dana u featured članku dođe nekakva sledeća banksia a to mi uopšte ne zvuči kao biljka nego kao neka glista i sto puta kliknem i skontam da je biljka glupog imena i opet zaboravim, moraću ovo da istetoviram negde kao inaj tip iz filma Memento


pametan sat odnosno prepametan trener koji u njemu drema mi je OPET naravno preporučio dan odmora s tim da nisam bio siguran u to koliko je verodostojne podatke dobio obzirom da sam na nedeljnoj vožnji (naravno) vozio bez puls trake jer mi na bicikli veoma malo greši očitavanje sa zgloba ALI sam na vožnji u par navrata primetio neke abnormalne pulseve pa je možda jadničak skontao da sam odradio nekoliko krvničkih intervala od kojih mi treba pet dana kome da bih se povratio u život 
(sve jedna rečenica! čitav život u jednom dahu! jeejjjj)

i kao kudću štaću ajd da idem na nešto što je i nešto i ništa, da ne bude samo zvrndanje u prazno kao i obično
birao koje ću patike pa uzmem mizuno, sveže oprane, uzmem bruks, i one oprane pre neki dan, uzmem asics noosa, I ONE OPRANE jbt ova tašta kao onaj soko koji kruži nebom i čeka nekog sirotog miša da promoli glavu iz rupice i odmah se obruši da ga šćapi i odnese na nebo kod svetog petra

i zaboravim skroz da imam one salming koje bi mi bile baš savršene za ovakav trening no ugledam kutiju na kojoj piše brooks asturia i obzirom da je dan ranije bio VŽ polumaraton rekoh sebi hej pa ionako slabo ideš na trke, a zašto ne bi uzeo baš ove patike koje si odabrao kao race day obuću!?
kasnije su mi se učinile malo tvrde, baš kao i asics noosa ff i divio sam se tokom treninga samom sebi kako sam doslovno celog života trčao trke u nesavršenoj obući a opet imao pristojne rezultate.

kad mi dođu one uspomene na fejsu majko mila kakav je to repertoar gluposti, loše obuće, nešto mi je delovalo novo nešto fensi nešto šmensi nešto profi a ustvari osim onih puma belus i asics speedstar nisam imao nijedne zaista dobre patike s tim što su mi puma bile dobre tek nakon što sam u njima pretrčao 1000km, dakle malo prekasno, a speedstar su mi bile pola broja veće i nikada nisam našao neke čarape u kojima bi mi sve to bilo oke umesto osećaja da mi noge šetaju u dva gumena čamca

i tak, naravno da su noge više nego sveže zapamtile nedeljnu vožnju koju sam po običaju olako nazvao "izletić", dok je mlozak bio na ispaši neko je morao 4 sata okretati pedale 15kg teškog čeličnog mtb-a a taj neko su bile iste ove noge koje su trebale da trče promene 500/500m.
nekako sam maštao kako bi bilo fino da to izađe ispod 5 min/km i ispalo je bome knap 4'56'' prosek s tim da sam do pola lebdeo u zraku sa olujnim vetrom u leđa i nizvodno a u povratku sam razmišljao da li da pozovem taksi ili da samo stisnem STOP i dopešačim do kuće.

no onako u od znoja mokrim gaćama i majici nisam ni imao druge nego da trčim do kraja i osatanem koliko toliko zagrejan na severozapadnoj vetrini
mrzelo me da dopunjavam do polumaratona pa sam završio na 20km jer mi se tako natrefilo ispred kuće, kad sam u zadnjem km dodao gas u drugoj 500-tci shvatio sam da je taj "umor od vetra" bio više u glavi jer su noge veselo ubrzale kao da sam tek krenuo

Nema komentara:

Objavi komentar