29 prosinca 2021

oplo ladno

to je bilo nijemo prvo slovo od (t)oplo (h)ladno
kad pola planete može govoriti ladno, možemo i oplo
elem prvo nije bila kiša pa je bila kiša pa sam odustao od trčanja ujutru jer tuširanje i presvlačenje oduzima previše vremena pa sam onda samo prošetao pred posao i džabe bacio i noge i glavu jer sam kod kuće mogao svašta da završim za to vreme i da se eventualno i odmorim
nakon posla sam opet imao jedne planove pa je počela kišica pa sam promenio planove ali je prestala kišica i tako sam bez planova otišao u brdo a kolicno sam planova imao, tojest nemao, dobro sam i prošao

malo trčanja pa malo hajka uzbrdo pa opet malo trčanja niz kamenjar pa malo šetnje uz strm asfalt pa trčanja niz ne toliko strm asfalt i na kraju se sve završilo svojevrsnom manijačkom navigacijom gde mi mapsi nisu bili od pomoći jer od gustine kuća nisi mogao da vidiš gde postoji prolaz a gde ne i na kraju sam ladno prošao kroz neko dvorište ljudima ispod prozora i presekao na ulicu do koje bih inače morao da se vraćam uzbrdo pa strčavam dva kvarta polukružno

ceo grad je u šoku zbog pogibije troje 20-godišnjaka koji su se juče pežoom 307 spucali u kamion pri 150 km/h, momak je bio vezan ali mu nije pomoglo jer je direktno pogodio višestruko veću masu, cura pored njega nije bila vezana a u smrt je odnela i psića kojeg je vozila u krilu, a na zadnjim sedištima je stradao takođe nevezan mladi rukometaš i velika nada buduća zvezda lokalnog kluba, ili treba reći bivša buduća zvezda

dovoljno je samo videti gde se tek kamion zaustavio nakon što ga je pogodila ova raketa i odbila se ispod puta, taj siroti kamiondžija će se do kraja života buditi u košmarima


u odnosu na sve to mojih 2+1+2+2km = 7km ne znače ama baš ništa, onih među kilometara hajka ionako nigde ne prijavljujem, i jedino što ide ka svojem cilju je ovaj kraj godine koji se polako sklapa nad kilometrima pa sad imam u decembru 277 a u godini 2483.
to bi značilo da mogu da izmislim dva cilja, da pretrčim u decembru 300 što bi godinu doćeralo na 2506 ali taj broj mi se ne dopada naročito, ili da godinu doćeram na 2500 što bi decembar zaustavilo na 294, možda mi se taj broj i više dopada, ili na kraju ispadne nešto između

Nema komentara:

Objavi komentar