16 prosinca 2021

ran bejbi ran bejbi ran bejbi ran

tako je valjda pevala lepa Šerila (Crow, to mu u prevodu dođe Vranić) i tako sam ja danas opet od Lidla do Lidla "odradio" trčić odnosno vrtić jer sam napravio krug pa sam se vrtijo u desno (clockwise) a pošto svako malo od Lidla napravim taj krug može se utrka napraviti sa nazivom natrag u vrtić, u vrtiću je party u vrtiću je žurka sa tetama u vrtiću ćagaću do sutra to smo pak od lepe Šerile otišli na Mikija Solusa eto koliko treba planeti da napravi pola kruga.

elem odem ja tako biciklom pony (što je Milijana gony) do Lidla i vežem taj bicikl pony i otrčim krug od nepunih 16km i nakon toga ostavim mokar kačket u ranac a i rukavice takođe i ranac vežem za bicikl pony odnosno između dva bicikla pony (onog drugog Lola gony) i tako uđemo u Lidl i ne kupimo nijedno pivo nego samo axel onaj protiv kamenca i ražani hleb od 800g sa 85% crnog brašna na akciji sa 1.3€ na 1€ reko bi čovek da ima 85% zlatne prašine u njemu a ne brašna ali hajde mora se čovek nečim častiti pa sam kupio i 6-pack onih limunada od litar i po da pravimo radler u kombinaciji sa pivom koje nismo kupili, eto koliko treba planeti da dovrši onaj započeti krug gore.

i sad kao ultimativna žrtva raslojavanja sabiram kilometre trčanja i kilometre hajkingovanja i odvajam ih kao belanjak od žumanceta, odnosno obrnuto, odvaja se žumanjak od belanceta, i tako sam stigao do računice da imam u decembru tojest u pola decembra 171km, a kad kažem u pola to je doista tačno u pola jer sam trčanje završio negde oko 11h30 a sredina decembra (15.5/31) je bila u podne pošto je danas 16-ti jelte. po pravopisu treba napisati 16. ali meni se dopada ovo -ti to je tako seksi jer nervira lingvističke nazije. a otkako se pučanstvo dohvatilo tastature svaki pravopis je postao free jazz i od frustracije nema ništa, rasulo rules.

... a u 2021. imam 2377km i fale mi samo 123 (heh!) kilometra do okruglih dve i po tisuće, pa ako baš ne umrem ili me ne otmu vanzemaljci strašni cigani čergari ja ću da poludim bez tebe ne umem više jutrom da se budim NE! čekaj! dokle sam stigao? šta je ovo? ugasite radio nisam još završio blog odnosno matematički obračun komplicirane operacije oduzimanja velikih brojeva.

zamisli kažu ti koliko pretrčiš godišnje dobićeš toliko evra pa kad bi krenuo narod da trčiiiii, haha ali pešačenje i brzi hod se ne računaju nego moraš da snimaš applikacijom i samo se priznaje broj koraka od 172/min i više, i vidiš ceo grad trči, trče babe trče debeli klinci sa pljeskavicom u ruci, nekom je dovoljno i 2km da dobije 2€ da kupi još jednu pljeskavicu onu najveću od 200g (ne znam kakve su cene u ostatku regiona). 

i tako po ceo dan svi trče i gledaju te sa zavišću i pitaju te koliko si pretrčao a ja pre neki dan ponosno kažem TRIDESET KILOMETARA a oni kažu auuu bog te mazo pa kako možeš da pojedeš 15 najvećih pljeskavica a ja kažem ma ne jedem ja pljeskavice ja skupljam za polovnu lanću deltu hf integrale '80 godište oću da vozim reli u monte karlu pa moram da pretrčim pet hiljada kilometara do kraja godine i još da dodam za zimske gume.

fakat bi bila nezgodna situacija, recimo vozi mi se bajk po planinama lep sunčan dan mogu da pređem koliko god poželim kilometara a ja jadan trčim ujutru i uveče po desetak kilometara da bih dodao još 20€ na račun a lep sunčan dan prolazi a suze mi teku što ga nisam iskoristio za biciklu i za planine i kunem život izdajicu i ko je smislio da se pretrčani kilometri plaćaju, suze ronim umivam se pivom i usput pomalo cugnem da se utešim kuku i naopako.

Nema komentara:

Objavi komentar