21 ožujka 2023

strava (i užas)

osim što je aplikacija za praćenje aktivnosti Strava je ujedno i društvena mreža, pa kao i na ostalim mrežama imaš svakakvih psihića tamo.
evo i ja sam posebna vrsta, jer će skoro godinu dana kako sam napravio trenutni i za sad poslednji profil na kojem uopšte nisam pratio maratonce jer sam prestao da treniram na taj način i osim povremene treking lige nemam ni neke trke kojima bih se pohvalio pa se prosto osećam da više tamo ne pripadam, tu su mi samo lokalni rekreativci iz varošice i mogu da uživam u onoj "bolje treći u selu nego zadnji u gradu".

usput beležim jednu anegdotu:

posle one grupne vožnje na koju ipak nismo otišli i koju su vozili gradski frendovi sa kojima smo svima "na Stravi", došle su mi dve značke da je lokalna napaljena rekreativka lajkovala jedno moje trčanje i jednu vožnju.
ali nije stisla ono da me "prati" na Stravi.
e sad, to što je ona lajkovala su bile jedine dve aktivnosti koje su mi se uopšte videle u poslednje vreme, jer meni stoji po defaultu da je vidljivost za folowerse, i rekoh ako je već zanima kuda sam i kako išao, bolje je da vidi sve.
stisnem da je pratim i rekoh sad će i ona mene.

prođe dan, ništa, prođe noć, ništa, rekoh ko zna, možda ona to na telefonu otvori stravu jednom nedeljno pa nije ni primetila.
prođe još jedan dan, pogledam joj ja profil i shvatim da je neka ego triperka, ona prati duplo manje ljudi od broja koji nju prate.
njoj je važan taj odnos, da je što više ljudi prate, da bi potvrdila svoj status seoskog selebritija.
pogledam među tim ljudima koje prati, da li je neko imao neku aktivnost u toku dana, i kod prve dvojice (koje znam onako iz viđenja, pominjanja, ne lično) nađem po aktivnost i po njen lajk!
friško sveže još se puši.

skontam da je dakle videla i notifikaciju od mene kao što sam i ja od nje, ne moš otvoriti aplikaciju a da ti to ne izbije oči.
ahahahahahahahaha, postane mi smešno to šiparičko prenemaganje, ona kao drži nekoliko KOM-ova naokolo na cestama kuda niko ozbiljan nije prošao, nedajbože neka trka koja bi to sve popravila za 10 km/h, nikad trku nije vozila, sad bi ona preko mene da nabija broj pratilaca.
stisnem unfollow i stisnem block, pa ako te ubuduće zanima kuda sam vozio pitaj me uživo.

Nema komentara:

Objavi komentar