22 ožujka 2023

visinac

smešno mi malo kad ovi rekreativci kažu VISINAC.
šta je visinac?
to je zbir metara uspona na jednom treningu.
visinska razlika.
i onda recimo ide u razgovoru - bilo je puno visinca.
ili - strava mi je pokazala manje visinca jer nisam snimio jedan uspon.
Visinac je dakle neki duh koji nas proganja na treninzima i sa kojim ratujemo celog života mereći mu obim mišića i strepeći da li smo mu dorasli.
- išao bih na taj brevet, ali moram prvo da vidim koliko ima visinca.
ej visinče, tugo moja neopevana.

pa sam onda i ja krenuo da vozim samo tamo gde je dobar visinac.
1000m uspona u jednom danu, pa nadalje.
no zanimljivo je ono što ću sad napisati, a to je da se na običnom goredoliranju nakupi više nego što očekuješ, a na planinskim vožnjama manje.
zato što kad sve kratke uspone spojiš u dva predugačka, tome nikad kraja.
izađeš iz grada (180m) na neki prevoj (1000+m) i vratiš se preko par kupsera i zapamtiš taj dan kao neku bogzna brdsku vožnju, a sveukupno si se popeo koliko i ja danas na nekom običnom tu kružiću od 60-70km kakvih ima na pretek.
i gde god odeš na ovu ravniju stranu prema Šapcu, obrni okreni sva su sela po brežuljcima ili po nekim kotlinama, i iz sela u selo fuć fuć neprimetno nakupiš hiljadarku visinca.
funny.
trenutno je bitno da je što bezbolnije, a kako godina bude odmicala biće mi valjda sve lakše i na onim dugim usponima.


Nema komentara:

Objavi komentar