18 kolovoza 2023

dve vožnjice

jutros lagano tu po brdima iznad grada, popodne na drugu stranu kroz roj mušica.
recimo da je bio dan odmora.
čekamo vikend, valjda.
u kući je vlaga preko 70% i stalno trepće ona lampica upozorenja na buđu.
grozno, nikad gora klima.

no evo glavnog (tj, srećom ipak ne) detalja od juče.
naime zamenio sam točkove i otišao u daljinu.
negde oko okreta, na 30km od kuće, pravim polukrug kroz jednu varošicu i kao munja mi proleti kroz glavu - ZABORAVIO SAM!!!
šta?
pa gume. 
rezervne.

naime u torbici ispod sedišta imam dve rezervne gume, koje obe imaju onaj kratak ventil od 4cm, a za profilisane točkove postoje unutrašnje gume sa ventilom od 7cm.
što znači da rezervne gume JESAM imao, ali pogrešne.
ne bi uopšte izašle dovoljno da mogu da ih naduvam.
tako sam se sav u panici vraćao kući sa osam pari izbečenih očiju da slučajno ne bih očepio neki staklić ili nevidljivi špon jer bih bukvalno mogao samo da se slikam.
jedino što bih mogao je da pozovem druga taksistu da uzme od Lole dve gume kakve mi trebaju i da mi to donese u susret, i da platim vožnju kao da sam se lično provozao.
bila bi to skupa greška, no eto, ko nema u glavi, ima sreće.

Nema komentara:

Objavi komentar