23 kolovoza 2023

oj devico drugarico

23.avgust 11:02 Sunce ulazi u Devicu
eto s kim ću se družiti u dugim rikavernim danima
ja hteo neku pamelu da me ljuljuška na erbegovima kad mućak
postao sam tetka
čija tetka
tetka ključne kosti sa posebnim povredama
ova moja bogme nije devica, prošla je sito i rešeto
siriju i afganistan
glavno je da ode lav, da ga ispratimo u veselju i odahnemo

taman sam tako napikirao pad da mi Leto prođe bez bicikle, obzirom da je devica poslednji od tri letnja meseca
i kad već imamo zodijak, što uopšte koristimo kalendar?
nije 23. avgust nego prva devica
tako bi i meseci postali rodno-ravnopravni, ne bi svaki bio muški
a godine bi ostale ženske
glupog li jezika isuse
vek muški, godina ženska, mesec muški, dan muški, sat muški, minut muški ili minuta ženska, pa sekunda opet ženska mada nekad kažemo ČEKAJ SEKUND
ovo zadnje biseksualno nešto bož oprosti...

Nema komentara:

Objavi komentar