04 kolovoza 2023

kratki juriš, juriščić

imam drugaricu koja se preziva jurišić ali ne znam nikog ko se preziva juriščić
biće i toga, imena su sve raznovrsnija i egzotičnija
poput onog cige Jamezdin, od james dean valjda

jutros sam se malo uspavao i rekoh da li uopšte da idem igde, no guzica je želela puta pa sam popustio tojest glava je popustila
rekoh ne treba krenuti nigde neodređeno jer ću da se gnjavim i davim, nego treba napraviti plan unapred
IDEM NA ONAJ KRUG, sinulo mi je
nekada sam tih 31km i trčao, ha

obzirom da sam juče odmarao noge su mi bile super, od prvog metra sam zategao lanac i tih sat i nešto mi je baš brzo proletelo
svuda mi je "išlo", mogao sam da vozim koji god prenos poželim, doduše na ovu stranu nema ništa strmije od možda 7-8% a i to su sve kratki uspončići, ili mi se tako samo učinilo jer sam bio odmoran i raspoložen

eeee, lepi moji
nikom ne bi bilo lepše nego nam, samo da je vaki svaki dan

Nema komentara:

Objavi komentar