14 studenoga 2020

čarobnjak debil

 odmah da vam prevedem naslov, da vas ne zbunjuje
čarobnjak se zvao Merlin, zar ne, a debil može da se kaže i moron
e tako sam umesto Mclaren Honda prijavio novi team za vikend
na Madrid Maratonu nastupam za Merlin Moron ekipu
i mislim da se sam se popravio, više nisam zadnji
sada sam četvrti odzada, štonobisereklo


e kad bi samo kompjuter koji mi je sve ovo obračunao, znao šta je sve u to ušlo
danas sam varao, oče grešio sam, kitio sam se tuđim perjem
ali zbog toga uopšte nisam bio na dobitku :-)
naprotiv!
trčao sam od podnožja jedne od okolnih planina, pa skroz do skoro vrha
a Lola je išla mtb-om
to je bilo prvih 16km

onda smo sišli s asfalta i nastavili nekim totalno divljim makadamima nizbrdo
što znači da sam ja morao da sednem na bajk
dok je ona trčala ja sam šlajfovao i ginuo, a šta sam time dobio?
pa ništa, umesto da sam strčao "svojim" brzinama, ja sam se kao odmarao...
ali sam se zato spuštao NJENIM brzinama
:-/
i usput se smrzao kao praćka, pračka, pritka, pitka, ptica, ptička

eee kada smo nakon 8km stigli do kraja tehničkog spusta, mogao sam sa predam biciklu sporijoj polovini i da nastavim da trčim
pred sâm kraj smo napravili 10-minutnu pauzu da bi u reci oprali bajk

naravno, svako je general posle bitke i ako bih sutra opet krenuo na isti izlet, jedino bih debelim slovima podvukao u spisku PONESI RUKAVICE
jer dan je bio u gradu oblačnih +10, na planini malo sunca malo magle ali sigurno ne preko +8, ali kada ideš nizbrdo biciklom 10 km/h i praktično ništa ne radiš osim što stiskaš kočnice, bogme se ohladiš kao škarpina u ribarnici
ajd dobro, preživeo sam

pretrčao 16km, pa biciklom 8km, pa trčao još 7km, i to je sve
šta mi je od toga pomenuti kompjuter izračunao, pojma nemam, uglavnom ispao mi polumaraton oko dva i po sata, pa nije baš ni loše heh








Nema komentara:

Objavi komentar