21 studenoga 2020

ko nam se to naspavao?

znači šta.
znači treći put sam se zeznuo i nikad više, eventualno večeras još jednom.
znači opet sam stavio sat pre spavanja, rekoh da mu dam još jednu šansu.
znači ko je budala uvek će ostati budala.
znači rekao mi je da sam se super naspavao, i opet odvalio neku SF statistiku.
znači preko dva sata REM faze i nula sekundi dubokog sna.
znači još uvek nemam pojma u čemu je razlika...
znači treba da guglam, da se informišem?
znači trebao sam da budem full "nabrijan" jel
znači noge drvene, znači teturam se, znači došlo mi s prvog ćoška da se vratim kući
znači užas
znači posle 5km sam već hteo da zovem taHsi
znači tada mi se aktivirao inat
znači INAT
znači nećeš majci ti mene vraćati nazad
znači idem gde sam pošao, dobro ne baš tamo ali negde kraće
znači okrenem nazad ka vetru i saledim se u trenu
znači kockica leda, takva mi je i tehnika bila
znači upali mi se druga lampica, SNAĐI SE
znači snađem se u trenu
znači krenem sa 20 dvokoraka jače 20 slabije i tako u ne do gled
znači ide mi, u životu ide mi, ali mi fali ono malo pohovanih bataka
znači nakon kilometra 20/20 dvokoraka skrenem levo
znači vetar u leđa, znači pičim ciglih 30/30 dvokoraka
znači već stižem kući a imam 4.6km tih promena, idem na petaka
znači umesto ka kući otišao na još jedan krug od 13km, dobro ne na ceo krug, samo na prvih 400m
znači završio 5km ubrzanja, znači car, znači knez, znači patrijarh
znači gledajte i divite se



Nema komentara:

Objavi komentar