22 studenoga 2020

tok misli i tok života

evo kako je sve počelo
sednem da na brzaka prepišem par zadnjih treninga u excel, pa da nastavim sa organizacijom dana odnosno treninga odnosno sve-u-jedan nedelje
i potrefi se da mi nakon unosa zadnja tri trčanja ona ukupna kilometraža koja stoji negde u dnu tablice, i koja pokazuje SVE otkako pišem trčanja u excelu, prikaže broj 59,900km
naravno skontam da mi fali samo 100km do 60 hiljada, ali mi momentalno sine "ček da proverim koliko mi fali do JEDNOG I PO KRUGA OKO ZEMLJE"

po ko zna koji put izguglam obim po ekvatoru od 40,075 što i nije nešto bitno različito od 40 hiljada, pa dakle puta 1.5 = 60 dođe negde 113km preko 60 hiljada što pak znači da mi ne fali 100km nego 213km, bože moj, i to je skoro pa isto, ako baš ne polomim nešto eto me na suprotnoj strani Zemlje negde sredinom decembra, pa po drugi put krećem nazad na Balkan

e ali tu mi sine još jedna ideja
zašto bih ja trčao po ekvatoru, ha?
očigledno je kraće po nekoj drugoj geografskoj širini, pa ukucam "Calculate Circumference of the Earth at a given Latitude" i dođem na stranicu u koju treba samo ukucati koordinate


odatle naravno dođem do zaključka da je ovo ipak sramotna prečica, poput one kada sam pre 10 godina na blogu pisao koliko bi bilo jadno ako bi maraton bio dugačak 40km, onda bi ga već kurta i murta istrčali za tri sata, tada sam mogao dosta brže pa sam navijao da bude 45km jer bi se dodatno prefiltriralo to društvance a ja bih tik upao unutra.


elem ovde se na slici lepo vidi koliko bi taj krug od-do Valjeva bio kraći nego onaj po ekvatoru, a opet bih imao i dosta plivanja ili veslanja, tako da bi ustvari najlakši krug bio onaj koji kombinuje što manje plivanja i što manje trčanja, negde još malo severnije otprilike, a onaj gore još severnije bi verovatno bio PREviše PROhladan?

dakle drž se matematike i pravila, nemoj puno da filozofiraš, zna se koliki je obim Zemlje i izvolte trči, jer ako ćemo tako možeš da odeš na severni pol i oko pola da optrčiš kao na stadionu krug, tojest možeš da ih optrčiš i stotinu pa da kažeš da si napravio 100 krugova oko severnog pola, ali baš oko Zemlje ih i nisi optrčao, jel tako, tako je.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

još jedna brojka koja mi je hajd da kažem VAŽNA je kilometraža onih najlepših najnovijih iliti večno novih Noosa Tri 11 patika koje su počele tek možda milimetar da se razlepljuju sa unutrašnje strane đona, a koje su juče stigle do 1040km. pojam "kao novo" je veoma rastegljiv, to ćete najbolje videti na pijaci polovnih automobila.

uporedo sa njima ka penziji idu i Li Ning u kojima trčim isključivo po kiši kao prekjuče na onom brdskom tempu, i u kojima nešto škripka negde u đonu, pa kontam da je pitanje dana kada će da zinu kao gladni ptić i da se negde unutra pokaže kilo truleži i buđe. ali dok god "samo" škripkaju i spolja deluju u komadu, neka ih, nek služe, i veliko hvala.

Nema komentara:

Objavi komentar